اولین جلسه مشترک هیئت عاشقان ولایت و ابلاغ برنامه های بسیج کاشمر در سال 94 برگزار شد

اولین جلسه مشترک هیئت عاشقان ولایت و ابلاغ و توجیه برنامه های بسیج کاشمر سال جاری با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۲۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه فرمانده سپاه کاشمر به بررسی راه های تقویت معنویت در بین حلقه های صالحین و آحاد بسیجیان پرداخت و خطاب به فرماندهان پایگاه ها و مربیان و سرگروه های صالین گفت: راه های تقویت معنویت در مرحله اول ارتباط با خدا(خداشناسی) و در مرحله دوم رابطه باخود(خودسازی) و در مرحله بعد ارتباط با دیگران است.

سرهنگ پاسدار سازگار خطاب به بسیجیان گفت: باتوجه به مسئولیت سنگین، باید معنویت خودتان را بالاببرید و در این زمینه خودسازی داشته باشید چراکه خداوند در سوره مزمل خطاب به پیامبراکرم (ص) می فرمایند "تمام شب راقیام کن مگر بخش مختصری ازشب رابخواب چراکه بزودی مسئولیت سنگینی بردوش تومی گزاریم".

وی افزود: فرماندهان و مربیان و سرگروهای صالحین باید اقدامات اساسی در خصوص زندگی به سبک اسلامی داشته باشند و شاخصه های این زندگی را فرهنگ سازی نماز، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب، ازدواج آسان وتحکیم بنیان خانواده دانست.

سازگار گفت: بسیجیان باید درزمینه اقتصاد مقاومتی بااستفاده از تولیدات داخلی وپرهیز ازخرید کالاهای خارجی پیشگام باشند و مروج این فرهنگ در بین آحاد ملت باشند.

وی در پایان به حوادث منطقه و دسیسه شیطان بزرگ آمریکا با همپیمانان غربی و عربیش پرداخت و داعش را دست پرورده این کشورها دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار