خبرهای داغ:
جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور در بیرجند گفت: موضع بسیج دانشجویی در ارتباط با توافق نامه لوزان این است که ما اجازه نمی دهیم جاسوسان آمریکا به هرگونه که بخواهند بر تجهیزات هسته‌ای ما نظارت و نفوذ داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۲۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج خراسان جنوبي، داوود گودرزي جانشین رئیس بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجويان بسيجي بيرجندي همايش شکوه همدلي، عزت در توافق هسته اي، اظهار داشت: مهمترين راهکار اصلي براي رفع مشکلات اقتصادي اقتصاد مقاومتي است و بايد ظرفيت هاي دروني کشور را تقويت کنيم.

جانشين رئيس بسيج دانشجويي کشوربا بيان اينکه امروز دشمن مي‌خواهد از هر جهت به ما ضربهبزند، تاکيد کرد: بايد براي مقابله با فشارهاي تحريم استقلال دروني خود را حفظ کنيم.

دانشجويان بسيجي نسبت به موضوع مذاکرات و مباني فکري دولت نقد جدي داشته باشند

گودرزي با بيان اينکه از تيم مذاکره کننده ايران و دولت حمايت مي کنيم، ادامه داد: بايد دانشجويان بسيجي نسبت به موضوع مذاکرات و مباني فکري دولت نقد جدي داشته باشند.

وي اشاره به جايگاه رفيع بسيج دانشجويي خاطرنشان کرد: مطالبه کردن و تحليل کردن اقدامي است که بايد بسيجيان دانشجو در راستاي مذاکرات داشته باشند.

گودرزي با عنوان اين موضوع که آقاي ظريف گفته هر توافقي بهتر از توافق نکردن است، متذکرشد: اين سخن به معناي التماس کردن در برابر طرف مقابل اين مذاکرات بوده که امام خامنه اي(حفظه الله) نسبت به آن واکنش نشان دادند و فرمودند" مذاکره نکردن بهترمذاکره بد و اينکه شرف ملت ايران زير سوال برود"

وي تاکيد کرد: نبايد رفتار تيم مذاکره‌ کننده کشورمان به گونه‌اي باشد که براي طرف مقابل مذاکرات اين توهم به وجود آيد که ايران در موضع ضعف با آنها مذاکره مي‌کند.

منطق آمريکا فريبنده و يک اصل زورگويي دارد

جانشين بسيج دانشجويي کشور گفت: در مواجهه با يک دولت زورگو يک اصل وجود دارد و آن اين است اگر در مقابل فشارش کوتاه آمدي او کوتاه نمي‌آيد چون منطق ندارد و فريب‌کار است.

گودرزي با اشاره به موضع گيري بسيج دانشجويي در ارتباط با بيانه لوزان گفت: موضع ما اين است که هم متن و هم خود بيانيه ابهام دارد و ما نمي‌پذيريم که جاسوسان آمريکا به هرگونه که بخواهند بر تجهيزات هسته‌اي ما نظارت و نفوذ داشته باشند.

وي با بيان اينکه همچنين مقدار مورد نياز براي مصارف مختلف بيش‌ از اين است که آنها مي‌خواهند و صنعت و نياز کشور بايد تامين شود يادآور شد: تحريم‌ها بايد به طور کلي برداشته شود ما بايد دانشگاه‌ها و جامعه روشنگري کنيم و بايد هم حامي دولت باشيم و هم دولت را نقد کنيم.

جانشين بسيج دانشجويي کشور يادآورشد: اين موضوع که پازل رهبري در مورد مذاکرات هسته‌اي اين بوده است که اگر با اين مذاکرات مشکل مردم حل مي‌شود مذاکره کنيد براي اينکه حجت را بر همه تمام کنند.

گودرزي متذکرشد: يکي ديگر از موضوعات براي موافقت با مذاکرات اين بوده که دشمن به مقصود خود براي ايجاد اختلاف و شکاف بين مسئولان و مردم نرسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها