مسئول تربيت و آموزش عقيدتي سياسي بسيج تربت حيدريه عنوان کرد

پیش بینی 130 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه تربت حیدریه

در آستانه سالروز شهادت آيت الله مطهري(ره)، هفته معلم و هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج برنامه هاي اين هفته در ناحیه تربت حیدریه تشريح شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۲۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

سرهنگ پاسدار عباس ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: در طول هفته تربيت و آموزش عقيدتي سياسي در اين ناحيه كه از 11 لغایت 17 ارديبهشت مي باشد يكصد و سي برنامه اعتقادي، اخلاقي، قرآني و ... برگزار مي شود.

وی اظهار داشت: از آنجايي كه برابر فرمايش مقام عظماي ولايت عقيدتي سياسي كار و هنرش اين است كه دل ها را به سوي خدا متوجه كند، اكثر برنامه هاي اين هفته در اين ناحيه پيرامون تعميق معنويت كاركنان، سربازان، بسيجيان و خانواده هاي آنان مي باشد.

وي در ادامه افزود: بنا به به استعداد حوزه هاي مقاومت و نيروهاي بسيج فعال و با كمك فرماندهان حوزه هاي مقاومت در هر حوزه از 5 تا 17 ارديبهشت كليه برنامه هاي اجرايي حوزه اعم از نشست ها، جلسات، گرد همايي ها و سر كشي از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و ... حول محور عقيدتي سياسي برگزار مي شود.

وی همچنين خاطر نشان كرد: برنامه هاي شاخص اين هفته سركشي از خانواده معظم شهدا و به ويژه شهداي روحاني و تجلیل از مربيان و هاديان سياسي، مجريان، متربيان و كليه كساني كه به نحوي در طول سال 93 با نمايندگي ولي فقيه در ناحيه تربت حيدريه به ويژه تربيت و آموزش عقيدتي سياسي همكاري داشته اند، می باشد

ابراهيمي در پايان گفت: در بيانيه مهم تربيت و‌ آموزش عقيدتي سياسي كه با همكاري مربيان عقيدتي سياسي هاديان سياسي،فرهيختگان و نخبگان در رابطه با مسائل فرهنگي ،اعتقادیٰ و سياسي داخلي و بين المللي نگارش شده است که امید است مورد استفاده امت اسلامی و به ویژه بسیجیان دریا دل و بصیر و آگاه به زمان قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار