شهید مطهری خدمتگذاری سودمند برای ملت و کشور بود

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری گفت: امام در مورد شهید مطهری فرمودند"مطهری فرزند عزیزی برای من و پشتوانه محکمی برای حوزه های دینی و علمی و خدمتگذاری سودمند برای ملت و کشور عزیزمان بود".
کد خبر: ۸۵۱۵۱۸۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
 

صادقی اظهار کرد: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و همچنانکه این استاد با مجاهدت ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند پی به افکار بلند شهید مطهری برای به ثمر رساندن اسلام ناب می بریم.

 

وی بیان کرد: در هفته عقیدتی سیاسی برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم از جمله در روز جمعه با حضور بسیجیان در نماز جمعه این هفته شروع می شود و در کنار محل برپایی نماز جمعه، نمایشگاه کتاب و ایستگاه صلواتی را خواهیم داشت.

 

مسئول نماندیگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان ادامه داد: مسابقه وبلاگ نویسی در کانون بسیج فرهنگیان، توزیع نشریه زلال حکمت در نماز جمعه شهر میلاجرد که به مناسبت آغاز این هفته و هفته معلم برگزار می شود.

 

صادقی با بیان اینکه نواختن زنگ سپاس در مدارس فاطمیه و مومنات از برنامه های این هفته است افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرهای میلاجرد و کمیجان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی که هم یاد و خاطره استاد بزرگ را گرامی بداریم و هم رشادت های جانبازان و شهدای عزیز را پاس بداریم.

 

وی گفت: در روز سه شنبه مراسم روز عقیدتی با سخنرانی حجت الاسلام ذبیحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله و تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و سرگروه های برتر صالحین وبرپایی نمایشگاه عکس در این مراسم جزو برنامه های هفته عقیدتی سیاسی شهرستان کمیجان است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان افزود: عطرافشانی گلزار شهدای دانش آموز و فرهنگی، کوهنوردی خواهران و برادران بسیجی در پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان و مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه با حضور حجت الاسلام فراهانی، دیدار با مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و مدیر آموزش و پرورش، توزیع 80 جلد قرآن کریم به پایگاه های بسیج، از دیگر برنامه های این هفته است.

 

صادقی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام، منویات امام و فرمایشات مقام معظم رهبری و در راه شهدای عزیزمان برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار