خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه رزمندگان بسیجی برای شنیدن دستور رهبری برا فتح بیت المقدس لحظه شماری می کنند، افزود: بسیج از نعمات بزرگ الهی است .
کد خبر: ۸۵۱۵۱۸۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) صبح امروز در صبحگاه اقتدار بسیجیان استان قم طی سخنانی ضمن درود به ارواح طیبه شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: در این صبحگاه با عظمت که تجلی انسجام، اخوت و همدلی است، بسیجیان عزیز با قلبی مملو از ایمان و عشق به ولایت و رهبری و در راه پاسداری از آرمانهای انقلاب مقدس، باقامتی استوار ایستاده اند.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در راه امام وشهیدان گام برداشته اند، ابراز کرد: بسیجیان با الگوگیری از شهیدان در راه حراست از دستاوردهای اسلام وانقلاب، آماده جانفشانی هستند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه "فلسفه نیروهای مسلح فداکاری است" افزود: وظیفه نیروهای مسلح، پاسداری و دفاع از مرز های مادی و معنوی کشور است.

وی ادامه داد: مرزهای معنوی، یعنی استقلال یک ملت که مرز گسترده تری از مرزهای مادی است .

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه نیروهای مسلح بایستی پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی را بزرگترین وظیفه خود بدانند و از آن دفاع کنند، خاطرنشان کرد: پیام این صبحگاه اقتدار و برگزاری رزمایشات گردان های بیت المقدس در استانهای مختلف از جمله استان مقدس قم، حفظ آمادگی رزمی فرهنگی و لبیک به فرمان ولی امر زمانمان است.

وی افزود: رجز خوانی های دشمنان که همزمان با دور جدید مذاکرات گزینه های نظامیشان را به رخ ملت غیور ایران می کشند، ابراز کرد: دشمنان چه زمانی می خواهند از شکست های پی در پی خود درس عبرت بگیرند و برای جبران شکست های متوالی با غارت اموال کشورهای مختلف دنیا هزینه جنگ افزار های فوق پیشرفته را به دست آورند.

سردار مهدوی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان جز کشتن زنان و کودکان بی دفاع هنر دیگه ای ندارند، بیان نمود: استکبار به شدت از رویایی مستقیم با جبهه مقاومت اسلامی در هراس است.

وی با اشاره به شکست های دشمنان در سوریه، یمن، لبنان و ... اعلام کرد: همان گونه که شاهد هستیم، جبهه مقاومت اسلامی روز به روز عرصه را بر استکبار تنگ تر کرده است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه رزمندگان بسیجی برای شنیدن دستور رهبری برا فتح بیت المقدس لحظه شماری می کنند، تصریح کرد: بسیج از نعمات بزرگ الهی است .



ارسال نظرات
پر بیننده ها