فرمانده انتظامی استان یزد:

کشف سرقت در استان یزد ۲۶ درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در یک ماهه نخست امسال، آمار سرقت منازل در استان یزد بیش از ۶۰ درصد کاهش و کشف سرقت در استان یزد ۲۶ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۴۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج:سردار ایرج کاکاوند با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس استان در بحث‌های پیشگیری و کشف سرقت نتایج مطلوبی در ایام نوروز 94 به ارمغان آورد، اظهار داشت:  علاوه بر کاهش سرقت در استان در ایام نوروز، آمار کشفیات سرقت به بیش از 26 درصد افزایش یافته است.

فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در استان گفت:  خوشبختانه در ایام عید سال جدید آمار تصادفات منجر به فوت در حوزه پلیس راه و راهور بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

کاکاوند با اشاره به انجام تدابیر حفاظتی به منظور برقراری امنیت مطلوب مسافران نوروزی در ایام عید افزود:  عدم هرگونه تماس مسافران در مورد وجود ناامنی در استان، گویای فعالیت شبانه‌روزی عوامل نیروی انتظامی استان و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران است.

سردار ایرج کاکاوند با اشاره به افزایش بسیار بالای کشفیات مواد مخدر در سال جدید نسبت به زمان مشابه در سال گذشته تصریح کرد:  بیش از 73 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در اوایل فروردین در یزد شناسایی و کشف شده است.

وی با اشاره به کاهش محسوس جرائم در سطح استان گفت:  نیروهای پلیس به عنوان عاملین ایجاد امنیت در جامعه با حضور خود توانسته‌اند جرائمی را که سبب نگرانی مردم و مسافران می‌شود کاهش دهند.

وی با بیان اینکه آمار سرقت از منازل در ایام عید به دلیل خالی بودن شهرها و مسافرت افزایش دارد، اظهار داشت:  خوشبختانه از ابتدای نوروز تاکنون شاهد کاهش 60 درصدی سرقت از منازل در سطح استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت:  نیروی انتظامی در استان یزد تلاش می‌کند تا برابر رسالت‌های خود هر چه بیشتر در راستای تحقق شعار سال نقش موثر و مفیدی داشته باشد.

ارسال نظرات