خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول حفاظت سپاه ناحیه کبودراهنگ با حضور مسئول حفاظت سپاه انصارالحسین(ع) همدان و پایوران ناحیه در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۲۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در مراسم تودیع و معارفه مسئول حفاظت سپاه ناحیه کبودراهنگ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی از فعالیت‌های سه ساله علیرضا درگاهی تقدیر کرد و اظهار داشت: ایشان در ماموریت ها و برنامه های بسیج حضوری فعال و موثر داشتند و در دوران خدمت ایشان تعامل، وحدت و همدلی بین سه حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت بسیار خوب بود.

محمود بداغی به خدمات و زحمات بی شائبه مسئول حفاظت اشاره کرد و افزود: ایشان در ماموریت‌های حفاظت فردی فعال و موفق و همکار و مشاوری امین برای مجموعه سپاه ناحیه کبودراهنگ بودند که از ظرفیت وی در پیشبرد اهداف بسیج بهره بردیم.

وی با بیان اینکه مسئول جدید حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز فردی کارآمد و مخلص است، گفت: امید است با روحیه جهادی که در ایشان وجود دارد بیش از پیش در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت های ابلاغی گام‌های مؤثری برداشته و تعامل خود را با حوزه‌های فرماندهی و نمایندگی بیش از پیش تقویت کند.

در پایان این مراسم از فعالیت های سه ساله علیرضا درگاهی تقدیر شد و رضا تیموری به عنوان مسئول حفاظت اطلاعاتسپاه ناحیه کبودراهنگ معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات