فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان با بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت اباالفضل(ع) روستای چاه خانی دیدار و پای صحبت های آنها نشست.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۰۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،در این دیدار که فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) روستای دهقاید، و چند نفر از پاسداران نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار نعمت الله غلام پور با بیان خاطراتی از این روستا در دوران انقلاب، گفت: روستای چاه خانی در هشت سال دفاع مقدس شهدایی که تقدیم انقلاب کرده هم شاخص هستند و هم نسبت به روستاهای دیگر آمار بالایی است و در تاسیس سپاه در استان بوشهر نقش تعیین کننده ای داشته اند.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به اینکه یکی از خوبی های این پایگاه آن است  که از رزمندگان دفاع مقدس فرماندهی آن را به عهده دارد، افزود:در پایگاه های مقاومت حفظ و بکارگیری رزمندگان دفاع مقدس بسیار با ارزش است تا بتوانیم از تجربیات آنان در موارد مختلف استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تجربیاتی که ما در جنگ بدست آوردیم ایمان، اخلاق و رزم را شامل می شود و باید به نسل جوان انتقال داده شود.

وی تصریح کرد:اتحاد و همدلی بین پایگاه و مردم روستا برای عمران و آبادی روستا ضروری است و تصمیماتی که در پایگاه اتخاذ می شود را مردم روستا باید قبول داشته باشند.

سرهنگ غلام پور با تاکید بر اجرای همه جانبه فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، اضافه کرد: از مهم ترین امور در زمینه اشاعه معروف برگزاری کارگاه و برنامه های مبارزه با شبکه های مخرب ماهواره ای است که می تواند تاثیر زیادی در خنثی سازی تاثیرات ماهواره روی فکر و ذهن مردم داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) داشتن بصیرت را مهمترین امور زندگی هر انسانی دانست، و یادآور شد:شهید مطهری از روی بی بصیرتی گروه فرقان بدست یکی از طلاب حوزه علمیه که مفسر قرآن هم بود به شهادت رسید و به فکر خودشان برای رضای خدا و اجرای دستورات قرآن مطهری را کشته اند.

یکی از اساتید حوزه های علمیه برازجان نیز گفت:بسیج و سپاه با توجه به رسالت سنگینی که دارند می طلبد که در تمام زمینه های اخلاقی، روحی و جسمی برای مقابله با توطئه های دشمن آمادگی داشته باشند.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه مهمترین رسالت بسیج در حال حاضر رسالت فرهنگی است، خاطر نشان کرد:دشمن با مکر و حیله با تمام امکانات مورد نیاز وارد جنگ فرهنگی با ما شده که در مقابل ما نیز باید راه کارهای مقابله با آن را بدانیم و در جامعه پیاده کنیم.

ارسال نظرات