در هفته عقیدتی سیاسی

دیدار با خانواده شهدا در راس برنامه ها باشد

مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه گفت: معلمان و مربيان جان مايه حياط علمي و قله هاي رفيع معرفت و معنويت جامعه هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۰۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از جم، حجت الاسلام قدرت الله پورغلامي صبح ديروز در جلسه ستاد هماهنگي برنامه هاي هفته عقيدتي در سپاه با اشاره به نقش افكار و سيره شهيد مطهري در تربيت و آموزش پاسداران انقلاب اسلامي گفت: پس از شهادت اين استاد بزرگوار از سوي نماينده حضرت امام (ره) در سپاه براي پاسداشت مقام و شخصيت اين معلم نمونه، روز شهادت ايشان ، روز عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج نامگذاري شد.

پورغلامي فلسفه وجودي و مسئوليت اصلي حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه را تامين سلامت فكري، اخلاقي و تغذيه اعتقادي،‌ سياسي و تربيت اسلامي همه كاركنان دانست و افزود اين فلسفه به منظور ايجاد توانايي و آمادگي لازم جهت حراست و دفاع همه جانبه از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

وي با اشاره به برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج، رشد معنويت، تحكيم مباني اعتقادي، تعميق معرفت و بصيرت ديني، ترويج فرهنگ قرآني و فرهنگ شهادت را از اهداف و جهت گيري هاي مهم تربيت و آموزش عقيدتي سياسي سپاه بر شمرد.

وي تجليل از مربيان و هاديان سياسي، مراسم بزرگداشت استاد شهيد مطهري، ديدار با خانواده شهداي مربي، ديدار با امام جمعه را از برنامه هاي شاخص هفته عقيدتي سياسي در سپاه  نام برد.

ارسال نظرات