فرمانده سپاه تنگستان در رزمایش پدافند غیر عامل که در دبیرستانه دخترانه کار و اندیشه اهرم برگزار شده بود گفت: آموزش و اجرای کارهای مربوط به پدافند غیرعامل به ویژه برای دانش آموزان ضروری خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۹۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی در این رزمایش که به همت عملیات سپاه تنگستان و با همکاری بهداری و بسیج دانش آموزی این سپاه برگزار شده بود گفت: امروز با وجود شرایط حساس منطقه ای و بین المللی، نقش ایران در مسائل منطقه بی بدیل است.
وی افزود: اکنون دشمنان ایران اسلامی در اوج درماندگی و عصبانیت  تمام عزم و توان خود را برای سرنگونی نظام اسلامی جزم کرده اند  و در این راستا از هیچ کاری اجتناب نمی کنند.
ملاکی ادامه داد: در این شرایط نقش ملت ایران بسیار مهم است و آموزش و اجرای کارهای مربوط به پدافند غیرعامل به ویژه برای دانش آموزان ضروری خواهد بود.
گفتنی است این رزمایش با هدف ارتقا و آمادگی دانش آموزان بسیجی برای مقابله با حوادث در مواقع بمباران احتمالی و بلایای طبیعی در محل دبیرستان دخترانه کار و اندیشه شهر اهرم برگزار شد.
این رزمایش از صبح امروز با برگزاری کلاس تئوری پدافند غیرعامل برای بسیجیان و کلاس امداد و نجات برگزار شد، و در ادامه بسیجیان تمرین عملی کار را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها