نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و همچنین استاندار یزد به مناسبت سفر آیت الله العظمی نوری همدانی به یزد پیام مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیام امام جمعه و استاندار یزد به مناسبت سفر آیت الله العظمی نوری همدانی به یزد. در این پیام آمده است:

حمد و سپاس خدای منان را که به مردم دارالعباده و دارالعلم یزد منت نهاد تا با میزبانی از حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در خجسته ایام میلاد مولای متقیان حضرت امیر مؤمنان علی (ع ) نسیم روح افزای فقاهت و مرجعیت را با حضوری باشکوه و معنوی درک نمایند.

مسلما این سفر پر خیر و برکت در سال همدلی و همزبانی دولت و مردم علاوه بر هم افزایی و همبستگی برای عموم مردمان این دیار، شکوفایی و رونق بیش از پیش حوزه های علمیه استان را به همراه خواهد داشت.

 

در این پیام می خوانیم؛ امید آنکه حضور آگاهانه امت همیشه در صحنه یزد در مراسمی که به یمن این سفر برگزار خواهند شد برگ زرین دیگری بر افتخارات استان بیافزاید.

 

از مردم شریف، ولایی و شهید پرور خصوصا خانواده معظم شاهد، بسیجیان قهرمان، روحانیت گرانقدر و عموم امت حزب الله دعوت می شود تا در نماز جماعت مغرب و عشاء جمعه 11 اردیبهشت به امامت معظم له در محل امامزاده سید جعفر محمد واقع در بلوار جمهوری اسلامی حضوری باشکوه به عمل آورید.

 

آیت الله العظمی نوری همدانی از چهارشنبه شب نهم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته مهمان یزد خواهد بود .

 

همچنین برنامه سفر معظم له در استان یزد بشرح ذیل است:

عصر روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری وارد استان یزد شده و پس از استقبال توسط نماینده ولی فقیه، استاندار و علمای استان اولین برنامه ایشان زیارت گلزار شهدا خواهد بود.

 

در پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه دیدار با فرهیختگان و اندیشمندان حوزوی استان یزد است که از ساعت 9 صبح درتالار تربیت معلم یزد آغاز خواهد شد.

 

در این برنامه علاوه بر سخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام مدرسی از اعضای شورای حوزه علمیه یزد سخنرانی خواهند کرد.

 

همچنین در این مراسم تعدادی از طلاب حوزه علمیه یزد به دست آیت الله العظمی نوری همدانی ملبس به لباس مقدس روحانیت خواهند شد.

 

معظم له عصر روز جمعه دیداری با عموم مردم در امامزاده سید جعفر محمد(ع) به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء خواهند داشت.

 

عصر روز شنبه و همزمان با میلا پر و خیر برکت امام علی(ع) بنا به درخواست و دعوت مردم بافق ایشان سفری را به این شهر خواهند داشت و بعد از اقامه نمازمغرب و عشاء در امامزاده عبدالله(ع) با مردم این شهر سخن خواهند گفت.

 

این مرجع تقلید در ادامه سفر خود به استان صبح یکشنبه با خانواده شهدا، ایثارگران و فرماندهان نظامی در حسینیه ثارالله یزد دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

این مرجع تقلید در آخرین روز سفر خود به استان یزد و در روز دوشنبه دیداری با دانشگاهیان، فرهنگیان و دیگر اقشار فرهیخته استان خواهند داشت و عصر این روز هم یزد را به سوی شهر مقدس قم ترک می کنند.

 

در سال گذشته آیت الله العظمی سبحانی به دعوت حوزه علمیه یزد به این استان سفر کرده بودند.


ارسال نظرات