مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر:

شهید مطهری عالمی اسلام شناس، بصیر و زمان شناس بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر گفت: شهید مطهری به عنوان عالمی اسلام شناس، بصیر و زمان شناس الگویی برای تمامی مربیان و کسانی است که در مسیر تبلیغ و نشر ارزش های اسلامی و عقیدتی در تلاش اند.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

حجت الاسلام و المسلمین بخشش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر ضمن تبریک اعیاد ماه رجب بویژه میلاد حضرت امام علی (ع) اظهار کرد: فرا رسیدن ایام شهادت استاد مطهری و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را که با ایام این ماه پربرکت مصادف شده است به همه دست اندرکاران اعم از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و نیز روز معلم را به معلمین گرامی و زحمتکش جامعه تبریک عرض می نمایم.

وی با اشاره به نامگذاری ایام شهادت استاد مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تصریح کرد: شهید مطهری به عنوان عالمی اسلام شناس، بصیر و زمان شناس الگویی برای تمامی مربیان و کسانی است که در مسیر تبلیغ و نشر ارزش های اسلامی و عقیدتی در تلاش اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر تاکید کرد: شخصیت برجسته این عامل فرزانه باید به جامعه بویژه نسل جدید معرفی شود.

حجت الاسلام بخشش به جایگاه سپاه و روحانیت در این عرصه اشاره کرد و گفت: سپاه به عنوان مولود با برکت انقلاب اسلامی همواره به دنبال عمق بخشی به مسائل دینی و اعتقادی و سیاسی خود بوده که روحانیت معزز نقش خاص و ممتاز در این عرصه را دارند.

وی در ادامه به رسالت جهانی سپاه پاسداران اشاره نمود و گفت: نام سپاه پاسداران برای ستمدیدگان و مظلومان در اقصی نقاط جهان، مایه امنیت و آرامش است و در مقابل ظالمان و مستکبران عالم از این نهاد انقلابی ترس و واهمه دارند به همین دلیل تبلیغات، تهاجمات و تحریم های استکبار و مزدوران منطقه ای متوجه سپاه و پاسداران جان برکف است تا بتوانند به این بازوی پرتوان اسلام و انقلاب ضربه بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر ادامه داد: سپاه با وجود همه هجمه های دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی با قدرت در میدان حضور داشته و دارد و هرگز محافظه کارانه عمل نکرده و نمی کند و در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاحظه هیچ فردی را ننموده و نمی کند چراکه تنها هدفش حفظ سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بخشش با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 11 اردیبهشت به مهمترین برنامه های این هفته  اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه های این هفته برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، دیدار با امام جمعه شهرستان، گلباران مزار شهداء، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، دیدار از خانواده های معظم شهداء، برگزاری جلسات هم اندیشی هادیان سیاسی و مربیان، نشست های صالحین، نشستهای بصیرتی و همچنین حضور دست اندرکاران عرصه عقیدتی سیاسی سپاه و معلمین در نماز عبادی سیاسی جمعه است.

 

ارسال نظرات