همزمان با هفته سلامت جانشین و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت سپاه سبزوار با خانواده های شهدا و ایثارگران حوزه سلامت این حوزه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمدابراهیم شم آبادی در این دیدار گفت: خانواده های شهداء بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند.

وی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا دلبری اظهار کرد: شهداء مایه افتخار و برکت نظام و کشور بوده و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء باشیم و به کشور و مردم خود خدمت کنیم.

وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا و نیز دلجویی و بررسی مسائل، مشکلات و درخواست های آنان در تمامی زمینه ها وظیفه تمامی مسئولان در تمامی بخش ها و زمینه ها است که همه باید به این وظیفه خطیر بیش از پیش عمل کنند.

شم آبادی همچنین در دیدار با پزشک جانباز سیدرضا حبیبی تصریح کرد: ایثارگران، رزمندگان آزادگان، جانبازان و خانواده های شهدای عزیز با پیروی از دستورات دین مبین اسلام و نیز منویات رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بی هیچ چشم داشتی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و در راه پاسداری از خاک مقدس کشورمان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند..

وی با اشاره به اینکه شهداء برای همه مدیران الگو و اسوه هستند، گفت:شهدا بهترین راه ومسیر را انتخاب کردند که امید است بتوانیم گوشه ای از زحمات، تلاش ها و از خودگذشتگی های این عزیزان را جبران کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سبزوار در دیدار با پزشک آزاده عباسعلی دستورانی بیان کرد: کمترین وظیفه امروز ما پشتیبانی و حمایت فرهنگی، مادی و معنوی از خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها