خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه همدان هدف از برگزاري رزمايش گردان‌هاي بيت المقدس را ايجاد آمادگي براي گردان‌هاي بيت المقدس و كوثر و نمايش اقتدار بسيج عنوان كرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۳۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از همدان، جلسه هماهنگي رزمايش گردان‌هاي بيت المقدس در شهرستان همدان با حضور فرمانده سپاه ناحيه همدان و فرماندهان گردان هاي بيت المقدس و کوثر و فرماندهان حوزه هاي مقاومت اين شهرستان در سپاه ناحيه همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحيه همدان در این جلسه هدف از برگزاري اين رزمايش را ايجاد آمادگي براي گردان‌هاي بيت المقدس و كوثر و نمايش اقتدار بسيج عنوان كرد و افزود: در اين رزمايش سعي بر اين است كه توانمندي بسيجيان را براي مقابله با اغتشاشات و آشوب‌هاي خياباني محك بزنيم.

حسن برزگر تاكيد كرد: بسيج همواره آماده است كه اگر نظام اسلامي نيازي به حضور آنان در عرصه هاي مختلف داشته باشد خود را وقف آرمانها و اهداف عاليه نظام کند.

وی ادامه داد: حفاظت و حراست از مراكز حساس و حياتي استان در مواقع بحران و اغتشاش بخش ديگري از اين رزمايش بزرگ است كه با استقرار بسيجيان در اين مراكز و همچنين در كوي و برزن، اقتدار نظام جمهوري اسلامي به نمايش گذاشته خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحيه همدان گفت: اين رزمايش و نمايش اقتدار، 17 و18 ارديبهشت ماه در سطح شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات