خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند گفت: برگزاری نشست حکمت مطهر پایوران و بسیجیان در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه نهاوند است.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۳۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام شیرزادی در نشستی با اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان مربی و الگوی نمونه برای مربیان بر استفاده از آثار ارزشمند شهید مطهری سفارش و بر اهمیت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی گفت: در این هفته دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست حکمت مطهر پایوران و بسیجیان در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند در خصوص برنامه‌های فرهنگی هفته عقیدتی سیاسی افزود: برگزاری نمایشگاه کتب شهید مطهری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای عقیدتی سیاسی و غبارروبی گلزار شهدا و کوهپیمایی پایوران، سربازان و بسیجیان نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته به شمار می‌رود.

وی در پایان از تلاش اصحاب رسانه در راستای همکاری و انعکاس خبری برنامه‌های سپاه و بسیج تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات