خبرهای داغ:
مسئول حفاظت سپاه انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد
مسئول حفاظت سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امام حسین(ع) بهترین و برترین الگوی ایثار و فداکاری برای پاسداران است، گفت: باید روحیه اخوت و ایثارگری را بیش از پیش در بین بسیجیان و پاسداران تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سیدعباس خلوصی در جلسه تودیع و معارفه مسئول حفاظت سپاه ناحیه کبودراهنگ با تبریک به مناسبتفرارسیدن میلاد پدر خوبی‌ها امام علی(ع) اظهار داشت: قدرت بازدارندگی سپاه در مقایسه با سال 58 تقویت شده و به پیشرفت‌های وسیعی رسیده است.

وی افزود: در هر مکان و زمانی که نظام اسلامی با خطر مواجه شده است به ستون سپاه اتکاء کرده و همه این موارد به دلیل معنویتی است که در بین پاسداران و بسیجیان حاکم است.

مسئول حفاظت سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان داشت: باید روحیه برادری و اخوت را در بین سپاهیان و بسیجیان تقویت کنیم و زمینه‌های نارضایتی از بین نیروها برچیده شود.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های سخت باید مسئولین پیشگام باشند و همسو با یکدیگر حرکت کنند، گفت: این امر محقق نخواهد شد مگر با اتحاد و همدلی و این مصداق بارز بیانات رهبری در خصوص شعار سال است.

خلوصی با بیان اینکه امام حسین(ع) بهترین و برترین الگوی ایثار و فداکاری برای پاسداران است، خاطرنشان کرد: ما باید در مأموریت‌ها، سقف اهداف را مدنظر داشته باشیم تا به حداقل‌ها برسیم و در این امر باید با اقتداء به سید و سالار شهیدان گام برداریم چراکه ایشان به نهایت هدف خویش رسیدند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات