از نمایش تجاوز جنسی پدر به دختر تا «اصلاح‌طلبی» در پناه شیمون پرز!
کد خبر: ۸۵۱۵۰۲۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

قانون نوشت :« «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی وارد مسیری شده که در سال‌های اخیر برخی فیلم‌های توقیفی پیموده و در انتظار نمایش باقی مانده‌اند.همزمان با برگزاری سی وسومین جشنواره فیلم فجر، فیلمی از شاه‌حسینی روی پرده رفت که نشان داد به وضوح با ساخته‌های قبلی این کارگردان متفاوت است و فیلمنامه آن را پرویز شهبازی یکی از کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان موفق سینمای ایران نوشته است. در میان امیدهایی که این کارگردان با ساخته خود رقم زده بود، به ناگاه جریان به ضرر او شد و حرف‌و حدیث‌هایی مبنی بر اینکه حساسیت‌ها در مورد این فیلم افزایش یافته بالا گرفت. ابتدا شنیده شد سینماهای شهرداری «خانه دختر» را اکران نخواهند کرد. مسئله‌ای که در سال‌های گذشته در مورد فیلم‌هایی چون «خصوصی» ،«خانه پدري» و «گشت ارشاد» مشاهده شد و در نهایت فیلم‌ها يك شبه از پرده پایین کشیده شدند.حالا «خانه دختر» وارد همین مسیر ناهموار شده است.»

فیلم «خانه‌ی دختر» در حالی به گفته‌ی تهیه‌کننده اش پروانه‌ی نمایش گرفته است که با موضوع نمایش غیر مستقیم تجاوز پدر به دختر! از حمایت جدی و صریح کارتل های مطبوعاتی حامی فتنه همچون روزنامه‌ی برخوردار است!

گفتنی است روزنامه‌هایی که این روزها با مجوزهای قانونی منتشر شده و برای چنین آثار کثیفی یقه چاک می‌دهند، همانهایی هستند که در سال 88 به تعبیر شیمون پرز نقض رزمندگان خط مقدم تل‌آویو در تهران را بازی می‌کردند! و البته همچنان دستگاه‌های نظارتی و اهرمهایی که باید قانونا از حقوق ملت صیانت کنند در خواب به سر می‌برند!

ارسال نظرات