این ناشر در خرداد ماه 91 کتابی عرضه کرد که سراسر بر ضد قیام کربلا و ضد امام حسین(ع) بود...
کد خبر: ۸۵۱۵۰۲۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

رپورتاژ دوباره‌ی روزنامه‌ی شرق برای یک انتشارات هتاک و حرمت شکن در حالی صورت می‌گیرد که دستگاه‌های نظارتی همچنان واکنشی به این اقدامات صورت نمی دهند !

این پادوی کودتای آمریکایی – اسراییلی 88 نوشت :« نشر چشمه، به‌تازگی دو شماره از مجموعه‌ای با عنوان «تردید» منتشر کرده است. «مسئله تقصیر»، اثر کارل یاسپرس و «درآمدی بر اندیشه هانس بلومنبرگ»، اثر یوزف وتس، دو شماره اول این مجموعه‌اند.»

«نشر چشمه» طبق اظهارات معاون سابق فرهنگی وزیر ارشاد در خرداد ماه 91 کتابی عرضه کرد که سراسر بر ضد قیام کربلا و ضد امام حسین(ع) بود. تعرض به امام حسین که همه ایران ماه‌ها برای او سیاه می‌پوشند و سوگواری می‌کنند دیگر قابل گذشت نبود. وی همچنین ترویج همجنس‌بازی، ارتباط جنسی میان دختران و پسران و زنای با محارم در کتب ارائه شده به وزارت ارشاد را بخشی از تخلفات نشرچشمه عنوان کرده بود. اگر چه لغو امتیاز نشر چشمه با جیغ بنفش ضد انقلاب و رسانه های بیگانه و دشمن با آرمان های انقلاب چون دویچه وله ، بی بی سی ، کلمه و حتی رادیو زمانه (وابسته به ارگان جاسوسی هلند) همراه شد. اما این انتشارات با روی کار آمدن دولت «تدبیر» در اردیبهشت ماه سال 93 توسط وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی مجوز گرفت!

ارسال نظرات