خبرهای داغ:
اولین جلسه دوره آموزشی فرهنگ ملل در بسیج مدرسه معصومیه وابسته به تیپ مستقل 83 امام صادق (ع)با همکاری معاونت بین الملل حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۱۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر سعدالله زارعی، کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه در این مراسم به اهداف عربستان در حمله به یمن اشاره کرد و گفت: همه تلاش عربستان این است که برای مذاکره با انصار دست پر داشته باشد.

وی در ادامه ضمن بیان گزارش مفصلی از آخرین وضعیت یمن ابراز کرد: مردم کشورهای منطقه نظیر سومالی، پاکستان و دیگر کشور ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاقه مندند و آمریکا ترس از این واقعیت دارد، خصوصا آنکه در سال 1371 پس از سه سال جنگ نتوانست مردم سومالی را شکست دهد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در ادمه نکاتی پیرامون وضعیت عراق، حضور داعش و فلسفه حضور داعش در عراق پرداخت و خاطر نشان کرد: آنها می خواستند داعش به مساله اول جهان اسلام تبدیل شود که به لطف خداوند متعال چنین نشد و هر روز ضعیف تر از روز قبل شد.

در ابتدای مراسم، موسوی مسئول واحد جهان اسلام بسیج مدرسه علمیه معصویه اعلام کرد: این دوره دارای چند سطح می باشد که اولین سطح آن مربوط به جهان اسلام می باشد که در ده جلسه برگزار می گردد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها