رحماندوست در نطق میان‌دستور:

تغییرات در کادر رهبری عربستان نشانه فروپاشی این رژیم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات وسیع امروز در کادر رهبری رژیم فاسد عربستان قرائن آشکار فروپاشی آن است که امیدوارم به زودی شاهد فروپاشی خاندان سعودی در کشور حرمین شریفین باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۸۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی رحماندوست در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (9 اردیبهشت 94) گفت: فرو رفتن عربستان و حکام پلید آن در غرق‌آب نکبت و سردمداری مقابله با ارزش‌های انسانی و تبدیل دربار کثیف سعودی به مرکز توطئه‌های ضد دینی و ضد اسلامی در جهان و عیاشان زنباره و مزدور آمریکا، به راستی روز آمریکا و رژیم صهیونیستی را سفید کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه تغییرات وسیع امروز در کادر رهبری رژیم فاسد عربستان قرائن آشکار فروپاشی آن است که امیدوارم به زودی شاهد فروپاشی خاندان سعودی در کشور حرمین شریفین باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مواد مخدر به عنوان ام الفساد ایران امروز با سرعت قربانی می‌گیرد. از رهبر معظم انقلاب می‌خواهم که با انتصاب یک فرمانده مقتدر در رأس قرارگاه عملیاتی برای مبارزه با مواد مخدر بر سرعت و شدت این مبارزه بیفزاید.

رحمان‌دوست خاطرنشان کرد: از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم تا در نطق‌های هفتگی خود به تدابیری که برای اصلاح امور قضایی کشور اتخاذ کرده است اشاره کند. و بررسی کند که جایگاه این قوه در معرض قضاوت و افکار عمومی کجاست. آیا نباید اصلاح شود.

وی افزود: عملکرد قوه قضائیه باید در معرض قضاوت افکار عمومی قرار گیرد و رسانه ملی فضا را باز کند تا اظهارنظر علاقه‌مندان ایران اسلامی در مورد قوه قضائیه و نقد آن امکان اظهارنظر پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از تعیین سود 20 درصد و بالاتر برای تسهیلات بانکی بسیار متأسفم و درخواست اصلاح نظام فعلی بانکی و ربوی کشور را دارم.

رحمان‌دوست خاطرنشان کرد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌خواهم تا با اعزام ناظران خود بر  دادستانی ویژه روحانیت نظارت مستمر اعمال کنند و از کسانی که پی این دادستانی به تنشان خورده است، بخواهند که در مورد نحوه برخورد با آنان در بازجویی‌ها سخن بگویند.

وی افزود: توزیع ناعادلانه ثروت از منابع عمومی دولت در بین مردم و به ویژه حقوق‌بگیران و محروم ماندن 10 میلیون نفر از مردم که وزارت اطلاعات آنها را رسماً گرسنه اعلام کرده است، فاجعه طبقاتی بزرگی را ایجاد می‌کند که فقیر را فقیرتر و غنی را غنی‌تر می‌سازد. از دولت می‌خواهم تا تدبیری را در اینباره بیندیشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: از مسئولان کشور می‌خواهم که کارکردهای اجتماعی دین را خودشان زیر سؤال نبرند. حواستان باشد که خود بر سر شاخ نشسته‌اید و شاخ را نبرید.

ارسال نظرات