خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری رزمایش «الی بیت‎المقدس» در نهاوند اظهار داشت: این رزمایش در 36 ساعت متوالی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۷۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کامران کریمی در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان در خصوص نحوه اجرایی رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: این رزمایش در 36 ساعت متوالی اجرا می‌شود.

وی افزود: در روز نخست رزمایش استقرار نیروها را در محل اجرای رزمایش خواهیم داشت و در ادامه کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و عقیدتی سیاسی را برای اعضای گردان‌های شرکت کننده در رزمایش برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: در شب نخست رزمایش همایش پیاده‌روی گردان‌های بیت‌المقدس اجرا می‌شود و در روز دوم رزمایش نیز اجرای مراسم صبحگاه را با حضور مسئولین ادارات شهرستان و سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خواهیم داشت، پس از سخنرانی نیزاعضای گردان‌ها در محل‌های مربوطه مستقر می‌شوند.

وی در خصوص اهداف رزمایش نیز ابراز داشت: مأموریت اصلی گردان‌های بیت‌المقدس در مرحله اول دفاع از کوی و برزن و همچنین به عنوان پشتیبانی‌کننده گردان‌های امام حسین(ع) است و این گردان‌ها در مواقع بروز حوادث غیر منتظره با مأموریت امداد و نجات وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات