حجت الاسلام مهران کریم پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری، گفت: علامه مطهری از مؤثرترین افراد در پیشبرد انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه،‌ اعضای ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور کلیه مسئولین قسمت های ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این ناحیه تشکیل جلسه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهران کریم پور در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ایام رجبیه و میلاد امام علی علیه السلام و فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: شهید بزرگوار علامه مطهری از موثرترین افراد در پیشبرد انقلاب بودند و عاقبت نیز وجود وی بر دشمنان اسلام گران تمام شد و ایشان را به شهادت رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این جلسه به مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ویژه برنامه سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در روز سه شنبه 15 اردیبهشت ماه در ستاد ناحیه و برگزاری نشست هایی با همین موضوع در حوزه های مقاومت بسیج تابعه ناحیه عشایری از مهمترین برنامه هاست.

حجت الاسلام کریم پور در ادامه صحبت های خود گفت: دیدار با معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مناطق عشایری، سرکشی از مربیان بازنشسته و خانواده آنان، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

مربی عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان از برگزاری نشست های حلقه صالحین نیز خبر داد و افزود: نشست های حلقه های صالحین با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی شهید مطهری جهت نسل جوان از برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

ارسال نظرات