فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياری بابیان اینکه کشفیات کالای قاچاق در استان، 40 درصد افزایش داشته، از كشف محموله گردوی قاچاق به ارزش 7 ميليارد و700 ميليون ريال در محور لردگان، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "نورعلي ياري" با اعلام این خبر، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان طي عمليات ايست و بازرسي در محور لردگان يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: در بازرسي از اين كاميون 855 كيسه گردوي خارجي فاقد مدارك مثبت گمركي، كشف شد.

اين مقام انتظامي، ارزش ريالي محموله قاچاق مكشوفه را 7 ميليارد و 700 ميليون ريال اعلام كرد و افزود: در اين ارتباط يك نفر دستگير و به مرجع قضايي معرفي شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: ارزش کشفیات کالاهای قاچاق در استان در یک ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش نشان می دهد.

وی تعداد محموله های کالای قاچاق کشف شده توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان را 10محموله اعلام کرد و گفت: در این مدت 25 متهم درخصوص حمل کالاهای قاچاق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار یاری گفت: ارزش کشفیات کالای قاچاق درمرکز استان(شهرکرد) در فروردین ماه سال گذشته بیش از پنج میلیارد و 416میلیون ریال بوده که این رقم در فرودین ماه امسال با افزایش 117 درصدی به 11میلیارد و 784میلیون رسیده است.

وی عمده ترین کالاهای قاچاق کشف شده را؛ پوشاک، کفش، پارچه، پتو، قرص و مواد نیرو زا ، گردوی چینی، لوازم آرایشی و آشپزخانه و وسایل موتور برق اعلام کرد.

ارسال نظرات