خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خادم پر تأکید کرد
فرمانده حوزه مقاومت خادم پر گفت: حفظ روحیه نظامی و سلحشوری جزو مهمترین برنامه‌های گردن گردان الی بیت المقدس حمزه سید الشهدا حوزه مقاومت خادم‌پر است.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

هوشنگ صمدی در حاشیه برگزاری جلسه گردان الی بیت المقدس حمزه سید الشهدا حوزه مقاومت خادم‌پر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی و اهمیت استراتژیک حوزه مقاومت خادم‌پر گردان حمزه سیدالشهدا این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: تمام تلاش‎‎ها در گردان بر این است که بتواند در اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهم خود را به درستی و بدون کم و کاست اجرا کند.

فرمانده حوزه مقاومت خادم پر تصریح کرد: بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی، از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی‌های خود از جمله بینش سیاسی می‌توانند در صحنه‌های مختلف، حضور خود را اعلام دارند و خنثی‌گر توطئه دشمنان انقلاب بوده و با شجاعت و فداکاری از آفات احتمالی انقلاب جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: بسیجیان باید راه شهدای جاوید را پاس دارند و از ارزش های والای انقلاب اسلامی محافظت کنند.

صمدی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌های مهم ابلاغی به این گردان که نشان از اهمیت بالای آن دارد، عنوان کرد: جلسات این گردان باید به صورت متمرکز و دقیق برگزار شود تا ارکان گردان با همدلی بتواند برنامه های ابلاغی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی تصریح کرد: هرچند دوران جنگ و دفاع پایان یافته و اکنون در دوران آرامش و بازسازی به سر می‌بریم، اما بسیجیان با آشنایی عملی با امور نظامی و با تجاربی که از حضور در صحنه‎‌های مختلف نبرد پیدا می‌کنند باید روحیه نظامی و سلحشوری خود را حفظ و تقویت کنند.

فرمانده حوزه مقاومت خادم پر ابراز داشت: بسیجیان باید با مراقبت از بنیه رزمی و روحیه بسیجی خود، تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس را به دست فراموشی نسپارند.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان علاوه بر آمادگی فردی، از طریق انتقال و آموزش تجربه‌های رزمی و نظامی و کسب آموزش‌های جدید و غافل نماندن از سلاح‌هایی که روزگاری آشنای دستان توانمند آنها بوده، آمادگی‌های رزمی و نظامی خود را افزایش و استمرار بخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات