بسیج رسانه استان ایلام با صدور بیانیه ای، جنایات ددمنشانه رژیم آل سعود به یمن و کشتار زنان و کودکان بی دفاع این کشور را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۸۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:

وهابیت، سلفی گری و گروه های تکفیری دست پرورده استعمارگران است که با خشونت های خود به اسلام تعدی می کنند و چهره ای از اسلام، به جهان نشان می دهند که چهره واقعی اسلام نیست، جنایت های می کنند که سفاک ترین سفاکان نیز اینچنین نبوده اند.

اما نتیجه عملکرد خشن گروه های افراطی و تکفیری، اثبات حقانیت شیعه و نمایاندن شیعه به عنوان مذهب عقلانی و انسانی به جهانیان بوده است، ائمه اطهار(ع)زهمواره با مهر و عطوفت با مردم رفتار کرده اند و شیعه و سنی واقعی هیچ نسبتی با خشونت و ترور ندارد، گروهایی مانند داعش و القاعده هم ربطی به اسلام واقعی ندارند و مخلوق رژیم های سفاک جهان اند.

موضوع عراق، یمن و سوریه از مهم ترین موضوعات جهان اسلام هستند، ضمن ابراز تاسف از جنایت های آل سعود در یمن، باید گفت که این جنایات معادل جنایت رژیم صهیونیستی در غزه بوده است، رژیم سعودی اعلام کرده که به تمام اهداف از پیش تعیین شده خود در یمن دست یافته و ما بسیار متاسفیم که کشتار زنان و کودکان بی دفاع و نابود کردن زیر ساخت های این کشور، به عنوان اهداف از پیش تعیین شده تعریف گردیده است.

ملت یمن، ملتی مقاوم و مظلوم بوده و همواره ثابت شده که ظلم ظالمان هیچ گاه پابرجا نخواهد بود، جنایت عربستان در یمن برای امت اسلامی غیر قابل قبول است، در روایات آمده است که حرمت مومن از حرمت کعبه مهم تر است و حال باید این سئوال را پرسید که سران رژیم سعودی با ریختن خون زنان و کودکان بی دفاع و مسلمان یمن، حرمت مومن و کعبه را حفظ می کنند؟

شورای بسیج رسانه استان ایلام ضمن محکوم کردن این جنایات اعلام می کند که صبر جهان اسلام علیه این جنایات حتما لبریز خواهد شد و آن وقت است که آل سعود خواهند فهمید که کانون شرارات در منطقه باقی نخواهند ماند.

سکوت مجامع بین المللی و سبقت برخی دولت های اروپایی و آمریکا در حمایت از سعودی ها، تاسف بار و شرم آور است که در جهان مدعی حقوق بشرند و همه آنها در مقابل جنایات آل سعود در یمن کور و کر شده اند و حمایت می کنند.

اما باید بدانند که مردم یمن خود را یافته اند و بهترین راه حل برای یمن، این است که مدعیان حقوق بشر دست کم، یک بار هم که شده، معرفت به خرج دهند و بگذارند مردم یمن در خصوص سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

ارسال نظرات