مشاورعالی فرماندهی قرارگاه قدس در کنگره بزرگداشت شهدای کارگر:

پیروزی ایران درهمه صحنه‌هامرهون قشرکارگر/پاسخ خون سردارالله دادی باموشک‌های ساخت دست کارگران

سردار کریم‌پور در کنگره بزرگداشت شهدای کارگر یزد پایه و اساس پیروزی ایران در همه صحنه‌ها را مرهون فکر و کار کارگر دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با هواپیما سردار الله دادی را به شهادت رساند و ما ده روز بعد با آرپیچی و موشک‌های ساخته شده دست کارگران آن‌ها در القنیطره به هلاکت رساندیم.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حشمت الله کریم پور در کنگره بزرگداشت شهدای کارگر با اشاره به مقام و جایگاه شهدا خطاب به یادگاران دفاع مقدس گفت: شهیدان که جان خود را در راه اسلام دادند کار حسینی کردند و آن‌ها که اکنون گوش به فرمان رهبری هستند و از او اطاعت می‌کنند کار زینبی می‌کنند.

وی   با بیان اینکه باید قدردان شهداو خانواده آن‌ها باشیم،  تأکید کرد: در عصر کنونی کار زینبی بهتر از کار حسینی است، برخی از کسانی که از از ظرف امام غذا برمی‌داشتند در فتنه 88 مردود شدند و و امان از روزی که از لیست کسانی که کار زینبی می کنند، خط بخوریم.


این یادگار دفاع مقدس بوسه پیامبر(ص) بر دست کارگر را افتخاری برای کارگران دانست و ادامه داد: طبقه کارگر به عنوان طبقه‌ای ابداع کننده است  و این افتخار بزرگی است که رهبری می‌فرمایند کارگران دو امتیاز دارد که هم در لیست شهدا قرا دارند و هم مسیر شهادت آن‌ها استمرار دارد و دائما در حال فراگیری فیض وافر هستند.


مشاورعالی فرماندهی قرارگاه قدس پایه و اساس پیروزی ایران در همه صحنه‌ها را مرهون فکر و کار قشر کارگر دانست و تصریح کرد: موفقیت ایران به دلیل شب زنده داری و کار کارگران در کنار دستگاه‌ها و کار و فکر آن‌ها برای عدم فشار اقتصادی بر جامعه است.


این یار و همکار سردار سلیمانی تأکید کرد: شهدای کارگر بنیانگذار برجستگی‌های ما در جبهه هستند و با اقدامات ایثارگرانه خود به از بین بردن دشمن سرعت می‌بخشیدند و افتخاری برای همه رزمندگان اسلام در جهان اسلام هستند.


سردار کریم‌پور با اشاره به شکست مفتضحانه امریکا در طبس گفت: این از حاصل خون شهداست که دشمن با ادعای بر روی میز بودن گزینه نظامی معتقد است که اگر جنگ با ایران را شروع کند دیگر پایان دهنده جنگ خود او نیست چرا که علاوه بر سه عنصر  انسان‌ها، ابزارها و آموزش که پایه جنگ است ، ایران به عنصر چهارمی به نام طبیعت تسلط دارد و با آن او را شکست خواهد داد.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که دشمن در هر سطحی به ما حمله کند، ما نیز در همان سطح به او حمله خواهیم کرد؛ یادآور شد: رژیم صهیونیستی با هواپیما سردار الله دادی را به شهادت رساند و ما ده روز بعد با آرپیچی و موشک‌های ساخته شده دست کارگران آن‌ها  در القنیطره به هلاکت رساندیم.

 

گفتنی است کنگره بزرگداشت شهدای کارگر استان یزد با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج کارگری استان یزد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری، شرکت چادرملو، فولاد آلیاژ و شرکت سنگ آهن مرکزی  صبح امروز در مجموعه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای حسینیه ثارالله برگزار شد.

منبع:یزدآوا

ارسال نظرات