خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: اطلاع مردم از جزئیات برنامه های دولت باعث بهبود عملکرد دولت در همه حوزه ها اعم ازاقتصادی، فرهنگی، سیاسی، هسته ای و غیره می شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،عباس توانا عصر امروز در جمع شورای بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به شعارسال اظهار داشت: جریان دانشجویی حمایت بیش از پیش خود از دولت محترم در راستای رسیدن به همدلی بیشتر دولت و ملت را وظیفه می داند و در راه رسیدن به این مهم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه موضوع هسته ای نیزمانند سایر حوزه های فعالیت دولت از این رویکرد مستثنی نیست و جنبش دانشجویی اعتماد به تیم مذاکره کننده را سرلوحه اقدامات خود در این حوزه قرار داده تا در مسیر تحقق شعار سال، گام بردارد افزود: در این رهگذر یک طرف ماجرا، اعتماد و حمایت آحاد مردم از جمله دانشجویان بوده و سوی دیگر اعتماد دولتمردان به مردم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکهدولتباید مردم را محرم خود بداند تا برای رسیدن به اهدافش با فراغ بال بیشتری فعالیت کند، محرم دانستن مردم در امور گوناگون را لازمه پیشبرد صحیح فعالیتهای دولت دانست و تصریح کرد: اطلاع مردم از جزئیات برنامه های دولت باعث بهبود عملکرد دولت در همه حوزه ها اعم ازاقتصادی، فرهنگی، سیاسی، هسته ای و غیره می شود.

توانا با بیان اینکه اقشار مختلف کشور به ویژه جامعه نخبگان در خصوص مذاکرات هسته ای و بیانیه لوزان دچار سردرگمی شده اند اضافه کرد: بیانیه قرائت شده توسط دکتر ظریف –که تنها مرجع قابل اطمینان در این زمینه است- با تفسیرهای متفاوتی مواجه شد و طرف غربی آمریکایی با انتشار مصاحبه و گزارش برگی تحت عنوان فکت شیت تفاسیری خلاف واقع را در جامعه جهانی بیان کرد که سناریوی از پیش تعیین شده همه ابعاد بین المللی را به ضرر آرمان های نظام تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه نظر به منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر آنکه انتشار جزئیات بیانیه لوزان، مصداق همدلی است ادامه داد: با توجه به اظهارنظرهای گستاخانه مقامات آمریکایی در فضای بین المللی، بسیج دانشجویی شیراز درخواست صدور مجوز تجمع در حمایت از انتشار فکت شیت ایرانی را به استانداری فارس ارائه کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: معتقدیم که انتشار فکت شیت ایرانی، باعث عدم اشتباه محاسباتی دولت در معادلات گوناگون می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها