خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر خبر داد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 22 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۶۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

حجت‌الاسلام شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک ولادت سراسر نور حضرت علی(ع) و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم اظهار داشت: اهمیت توجه به مسائل اعتقادی و معنوی در جامعه به خصوص در نیروهای نظامی و انتظامی که وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها است وجود معنویت و توجه به مسائل اعتقادی است.

وی افزود: از نظر تعداد و تجهیزات ممکن است نیروهای مسلح دیگر کشورها مجهزتر باشند اما آنچه برای ما ارزشمند و موجب سربلندی و پیروزی‌های مستمر بوده وجود معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: این معنویت در نیروها نیز به برکت انقلاب اسلامی و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظه‌العالی) در نیروهای مسلح حاصل شده است.

وی با اشاره به اهمیت معنویت در جامعه بیان داشت: جامعه بدون معنویت همچون جسم بی روح است که هیچ گونه پیشرفت و خاصیتی نخواهد داشت.

شیرزادی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی در سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، دیدار با خانواده محترم شهدای روحانی، معلم و فرهنگی،عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و حضور پررنگ نیروهای کادر و بسیجی در نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اجرای 22 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در ملایر خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به تقدیر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، برگزاری مسابقه کتابخوانی جاذبه و دافعه امام علی (ع) اثر استاد مطهری، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه علمیه و دانشگاه‌ها با موضوع خانواده و رشد جمعیت، اجرای برنامه ورزشی و کوهپیمای و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات