خبرهای داغ:
امام جمعه قهاوند ضمن تاکید بر ایجاد فضاها و امکانات مناسب ورزشی در روستاها گفت: ورزش روستایی را باید بسیار جدی بگیریم و امکانات و شرایط لازم را با کمک دهیاران و بخشداران برای جوانان روستایی فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۶۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند، حجت الاسلام حسین محققی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان قهاوند اظهار داشت: باید زیرساختهای مناسب برای حضور جوانان در صحنه های ورزشی و رشد و بالندگی و اثرگذاری آنان مهیا شود.

وی به ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان نیز باید با حفظ حریم‌ها و مسائل شرعی وارد عرصه‌های ورزشی شوند و اثرگذار باشند.

امام جمعه همدان ضمن تاکید بر ایجاد فضاها و امکانات مناسب ورزشی در روستاها بیان داشت: ورزش روستایی را باید بسیار جدی بگیریم و امکانات و شرایط لازم را با کمک دهیاران و بخشداران برای جوانان روستایی فراهم کنیم.

بخشدار بخش قهاوند نیز در این مراسم با بیان اینکه در زمینه ورزش شهرستان کمبودها و کاستی هایی به ویژه در روستاها وجود دارد اظهار داشت: در بعضی از نقاط سالن احداث شده ولی نیمه تمام است وامیدواریم ضمن آسیب شناسی موانع پیش روی ورزش شهرستان که یکی از نیازهای اساسی است را با تلاش و تعامل سازنده با مسئولان ادارات شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان و خیرین رفع کنیم.

ابراهیم مولایی نیا افزود: جوانان منطقه قهاوند خموده، دلمرده و پژمرده به نظر می رسند حضور جوانان قهاوندی در ورزشهای همگانی کمرنگ است و نه تنها اداره ورزش بلکه تمام ادارات باید در ترویج و همه گیر شدن ورزشهای همگانی خصوصا برای جوانان تلاش کنند.

در این برنامه از تلاش های چندین ساله آقای علی احمدی در مسند ریاست این اداره تقدیر و تشکر شد و آقای نثاری به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان قهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات