خبرهای داغ:
به همت بسیج ورزشکاران و کانون بسیج جوانان ملایر؛
مراسم تجلیل از مربیان و متربیان ورزشکار و هنرمند به همت بسیج ورزشکاران و کانون بسیج جوانان در سالن شهید آوینی و با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر، رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر و تنی چند از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۵۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در مراسم تجلیل از مربیان و متربیان ورزشکار و هنرمند شهرستان ملایر اظهار داشت: رجب ماه استغفار و توبه است و باید از این فرصت برای آمرزش و استغفار به درگه خداوند استفاده کنیم.

مصطفی رستمی در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز معلم افزود: معلمان افسران جنگ نرم هستند که علیه دشمن قدار صهیونیسم و آمریکا و تمام کسانی که برای ضربه زدن به فرهنگ ناب اسلامی در تلاش هستند، به پاخاسته‌اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با دید نافذ خود شعار سال را انتخاب کرده‌اند، گفت: امید است همه دست به دست هم بدهیم و مملکت را بسازیم و این امر جز با همدلی و همزبانی میسر نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن تقدیر از مربیان ورزشی وهنرمند از حضور خانواده‌های متربیان نیز قدردانی کرد و افزود: مربیان مسئولیت خطیری برعهده دارند چراکه باید افرادی توانمند، در تراز انقلاب و از هر حیث بسیجی تربیت کنند.

وی ابراز داشت: در این عرصه که دشمن با تمام توان و قدرت وارد شده تا جوانان ما را به انحراف بکشاند بسیج بهترین گزینه برای مقابله با این امر است چراکه جوانان را حفظ می‌کند و اجاز نمی‌دهد به بیراهه روند.

رستمی با بیان اینکه این افتخار ما است که فرزندان ما بسیجی باشند و از انقلاب و نظام دفاع کنند، تصریح کرد: بسسیجیان باید با توانمند کردن خود از هر نظر از قبیل ورزشی، هنری،علمی، اعتقادی و... همواره آمادگی خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به شهدای شاخص بیان داشت: شهید مهدوی و شهیده طیبه واعظی امسال به عنوان شهدای شاخص کشوری معرفی شده‌اند که الگوی خوبی برای جوانان امروز هستند و یک هزار و 100 شهید گلگون کفن ملایر که هر یک از آنها اسطوره هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مضرات ماهواره ابراز داشت: خانواده‌هایی که پای ماهواره می‌نشینند حواسشان نیست که فرزندان خود را ذبح می‌کنند.

در پایان این مراسم از مربیان و متربیان ورزشی و هنرمند نمونه با اهداءهدایایی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات