خبرهای داغ:
دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهید مطهری در سپاه ناحیه همدان:
دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهید مطهری در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند اندیشه های شهید مطهری است، گفت: امید است اندیشمندان و صاحبان قلم در جامعه بتوانند جواب و راه حل‌های مشکلات و معضلات اجتماعی را با تبیین اندیشه‌های این بزرگوار پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۳۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

مرتضی صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه هفته عقيدتي فرصتي براي ترويج افكار و انديشه هاي شهيد مطهري است، اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوعی برای هفته عقیدتی در راستای ترویج اندیشه‌های شهید مطهری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فعاليت‌هاي مختلفي از قبیل برنامه «نشست مطهر» در سطح ناحيه و حوزه و برگزاري نشست‌هاي سياسي و بصيرتي و نشست‌هاي وي‍‍‍ژه طرح صالحين براي بزرگداشت اين هفته برنامه‌ريزي شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهید مطهری در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: گردهمایی و حضور در نماز جمعه، ديدار با امام جمعه، اجراي زنگ سپاس معلم در مدارس و مسابقات وبلاگ نويسي از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری از قبيل نمايشگاه كتاب، مقاله نويسي، توليد نشريات و... در پايگاه‌ها نیز از جمله اقداماتی است که در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان صرت می‌گیرد.

صیدی افزود: يكي از برنامه‌هاي تدارک دیده شده در این هفته همايش پياده‌روي خانوادگي كاركنان سپاه ناحيه همدان است كه با هدف بالا بردن روحيه خانواده‌هاي پايوران اين ناحيه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه پیاده‌روی 10 اریبهشت ماه سال جاری از ساعت 8:15 از میدان قائم آغاز و به اردوگاه ابوذر ختم مي‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد شهید مطهری در سپاه ناحیه همدان ادامه داد: در طول اجراي اين همايش برنامه‌هاي متنوع و جذاب فرهنگي و اجتماعي ديگري مانند اهداي جوايز، سخنراني، جنگ شادي و... براي کودکان توسط بانوان پايور نیز در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اجرای دقیق برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی جهت معرفی بیشتر اين فيلسوف و حكيم فرزانه بیان کرد: شهید مطهری شخصیتی مورد تائید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است به طوری که آثار این عالم بزرگوار را تغذیه مناسبی برای روح و روان جوانان جویای فطرت انسانی می‌دانند.

صیدی در پایان با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند اندیشه‌های شهید مطهری است، خاطرنشان کرد: امید است اندیشمندان و صاحبان قلم در جامعه بتوانند جواب و راه حل‌های مشکلات و معضلات اجتماعی را با تبیین اندیشه‌های این بزرگوار پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات