خبرهای داغ:
مدیر بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دیدار 20 نفر از فرهنگیان بسیجی استان همدان با مقام معظم رهبری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاوشی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تفكر بسيجی، تفكر مقاومت و بینش و آگاهی است، اظهار داشت: اصل ما در بسيج ولایتمداری و تابعیت از رهبری است.

وی افزود: همه ساله و همزمان با هفته گراميداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگيان، فرهنگيان بسیجی در قالب طرح "ديدار یار" با رهبر معظم انقلاب ديدار می‌کنند.

مدیر بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اعزام فرهنگیان استان برای دیدار با مقام معظم رهبری در هفته معلم به دو صورت یکی از طریق آموزش و پرورش و دیگری از سوی سازمان بسیج فرهنگیان انجام می شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی و اعضای فعال حلقه های صالحین، 20 نفر از فرهنگیان بسیجی استان همدان در 16 اردیبهشت ماه سال جاری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

سیاوشی ابراز داشت: دیدار با ائمه جماعت، حضور معلمان در نماز جمعه، تشکیل حلقه‌های صالحین، بازدید علمی ویژه فرهنگیان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت آثار شهید مطهری و شعار سال از اهم برنامه‌های این هفته است.

وی بیان کرد: برگزاری نشست بصیرتی با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر، برگزاری نشست با نخبگان و فرهنگیان، تقدیر از فعالان فرهنگی بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

مدیر بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: استان همدان در حال حاضر دارای 24 هزار و 400 فرهنگی است که بیش از نیمی از فرهنگیان عضو بسیج هستند.

وی اظهار داشت: تمام آنچه ایران اسلامی امروز از آن بهره‌مند است، مرهون خون شهدا، رهبری داهیانه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، زحمات جانبازان و آزادگان، فداکاری‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر و پشتیبانی مردم است.

سیاوشی اضافه کرد: با توجه به این امر فرهنگیان بسیجی نیز برای تداوم راه آنان تلاش می‌کنند که این تلاش به طور قطع اثرگذار است؛ چراکه آنان تربیت و تعلیم نسل‌های کنونی و آتی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات