خبرهای داغ:
با حضور معاون برنامه، بودجه و مالی سازمان بسیج مستضعفین؛
همایش توجیهی برنامه های سال 94 سازمان بسیج مستضعفین با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۲۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش توجیهی برنامه های سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی سازمان بسیج مستضعفین صبج الی ظهر امروز با حضور سردار بریمانی معاون برنامه، بودجه و مالی سازمان بسیج، فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت برادران و خواهران بسیج استان قم در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه برگزار شد.

در این همایش که معاونین تخصصی سپاه استان قم نیز حضور داشتند، سردار مهدی مهدوی نژاد طی سخنانی اظهار کرد: در راستای معنویت افزایی اگر از ظرفیت های گران قیمت بسیج استفاده شود، موتور محرکی برای پیش برندگی اهداف اسلام و انقلاب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت های بسیج بایستی در همه عرصه ها استفاده شود، ابراز کرد: قطعاً در ظرف بسیج است که تمامی مطالبات امام، شهدا و رهبری را در جهان جامه عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه باید از ظرفیتهای بسیج نیز در جهت تحقق منویات رهبری استفاده شود، افزود: بسیج نعمتی است که از سوی خداوند بر ما ارزانی شده و بایستی از این نعمت به نحو احسن استفاده داشته باشیم.

وی طراحی و برنامه ریزی را نیمی از اجرای برنامه دانست و خاطرنشان کرد: فرماندهان بسیج باید توجه کنند آنچه را که تدبیر کرده اند بتوانند جامه عمل بپوشانند.

سردار مهدوی نژاد اراده را نیمی دیگر از اجرای کار خواند و تصریح کرد: تمامی فرماندهان و بسیجیان باید توان خود را جهت احیای اسلام ناب محمدی در جامعه بکار ببندند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها