معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند و باید در مسیر تحقق اهداف نظام و مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان با کار و تلاش بیشتر وارثان خوبی برای شهدا باشند.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۱۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، احمد رشیدی در دیدار جمعی از کارگران استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت باشاره به نامگذاری هفته کار و کارگر از پنجم لغایت 11 اردیبهشت ماه، گفت: هدف از نکوداشت این هفته، تبدیل شدن کار به سنبل پیشرفت و توسعه، معرفی الگوهای برتر خلاقیت و ابتکار در جامعه کار و تولید، تقویت فرهنگ کار و تجلیل از خدمات و تلاش‌های کارگران میهن اسلامی است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در ادامه به فعالیت‌های سال گذشته این اداره اشاره و عنوان کرد: سال گذشته 72 تعاونی در استان کردستان تشکیل شد و طور متوسط برای یکهزار و 94 نفر در کردستان فرصت شغلی فراهم شده است.


معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان در این دیدار اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی به برکت خون پاک شهیدانی همچون شهید برونسی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و قبل از آن بدون هیچ چشم‌داشت و ترسی در برابر دشمنان ایستادن و از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

رمضان بهزادی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران چیز تازه‌ای نبوده و همواره در طول سال‌های پربرکت این نظام به گونه‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم، اظهار کرد: به واسطه راهنمایی‌های الهی رهبر، پای کار بودن مردم و تلاش‌های مسئولان و دولتمردان تحریم‌های دشمنان را دور زدیم و تهدیدات را به فرصت‌‌های خوبی برای حرکت رو به جلو تبدیل کردیم..

وی بر الگوگیری از شهدایی همچون شهید برونسی را از سوی جامعه کارگری استان تاکید کرد و افزود: حمایت مسئولان از قشر کارگر که در واقع سربازان عرصه اقتصادی هستند نیاز ضروری است.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند و باید در مسیر تحقق اهداف نظام و مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان با کار و تلاش بیشتر وارثان خوبی برای شهدا باشند.







ارسال نظرات