وزير ورزش: هيچ گزينه‌اي در انتخابات نداشتيم
علي مرادي به مدت چهار سال به عنوان رئيس فدراسيون وزنه‌برداري انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاري بسيج،مجمع انتخاباتي فدراسيون وزنه‌برداري ديروز ساعت 10 صبح با حضور محمود گودرزي وزير ورزش و نصرالله سجادي در آكادمي ملي المپيك برگزار شد كه علي مرادي با كسب 24 رأي به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شد. ضمن اينكه احمد سعادتمند با هشت رأي و كوروش باقري صاحب پنج رأي در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند. حسين رضازاده كه به دليل استعفا ندادن از شوراي شهر از حضور از انتخابات انصراف داده بود در اين مجمع حاضر نشد. از بين 9 كانديداي ديگر هم پوركيان، عابدي، روحاني، بهمند و رضاخاني نفراتي بودند كه به نفع علي مرادي ازانتخابات كناره‌گيري كردند. 

گودرزي: هيچ كانديدايي براي ما ارجحيت ندارد 

وزير ورزش و جوانان در حاشيه مجمع انتخاباتي فدراسيون وزنه‌برداري گفت: بسيار متأسف شدم كه رضازاده به خاطر محدوديت‌هاي قانوني نتوانست در انتخابات شركت كند. محمود گودرزي با اشاره به اينكه در اين مدت شايعات زيادي درباره گزينه ورزش مطرح شده بود اظهار داشت: ما از هيچ كس طرفداري نمي‌كنيم، هيچ كانديدايي در انتخابات براي ما بر ديگري ارجحيت ندارد. شنيدم كه گفته مي‌شد ما كانديداي وزارت ورزش در فلان انتخابات هستيم. طوري وانمود شد كه انگار گزينه ما در وزنه‌برداري هستند اما بايد بگويم كه اصلاً چنين چيزي مطلقاً وجود ندارد. نه من و نه معاونان و مديران وزارت ورزش هيچ نگاه ويژه‌اي به كسي نداريم و نخواهيم داد و اگر جايي گفته شده از طرف ما تماسي گرفته شده شديدا آن را تكذيب مي‌كنم. 
 
سجادي معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اينكه قانون درباره رضازاده حكم داده گفت: تمام تلاشمان بر روي اجراي نص صريح قانون اساسي و عمل به آن بوده است. من شخصاً با توجه به حساسيت موضوع از سازمان بازرسي كل كشور در مورد حضور رضازاده استعلام گرفته‌ام كه گفته شد براساس متن قانون اساسي اعضاي شوراي اسلامي شهرها در طول مدت عضويت در اين شوراها نمي‌توانند در سمت‌هاي ديگر مشغول به كار شوند.  وي در ادامه افزود: سه‌شنبه گذشته رضازاده در دفتر من حضور پيدا كرد و من به ايشان گفتم كه جواب استعلام اين است و مي‌خواهيد كانديدا شويد بايد از شوراي شهر تهران استعفا دهيد مي‌توانيد كه او در نهايت تصميم ماندن در شوراي شهر را گرفت. 

مرادي: هيچ وعده و وعيدي نمي‌دهم 

علي مرادي پس از اينكه در مجمع انتخاباتي فدراسيون وزنه‌برداري به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شد گفت: از اعضاي مجمع به خاطر انتخابم تشكر مي‌كنم ما همه اعضاي يك خانواده هستيم كه از اين به بعد تمام مشكلات را در كنار هم حل خواهيم كرد. وي درباره اينكه از كانديداهايي كه به نفع او كنار رفته‌اند آيا از قبل برنامه‌ريزي شده بود اظهار داشت: خير اصلاً چنين نيست. آنها من را شرمنده كرده‌اند. باعث افتخار است كه من در كنار آنها باشم. در فدراسيون به روي همه باز است و هر كسي كه مي‌تواند به ما كمك كند خوشحال مي‌شويم كه از كمكش استفاده كنيم. 
رئيس جديد فدراسيون درباره تغيير و تحولات در كادر فني وكسب مقام قهرماني آسيا و جهان گفت: ما كميته فني را در اسرع وقت تشكيل مي‌دهيم و آنجا در مورد همه چيز صحبت مي‌كنيم. در ابتدا بايد زيرساخت‌ها آماده شود و آماده شدن زيرساخت‌ها نيز منوط به اين است كه كميته فني را تشكيل دهيم. در كنار آن اقدامات لازم را انجام خواهيم داد. اما درباره قهرماني بايد بگويم كه هيچ قولي نمي‌دهم در حال حاضر نمي‌خواهم هيچ‌گونه وعده و وعيدي بدهم و تا زيرساخت‌ها آماده نشود، نمي‌توان قولي داد؛ اما خرد جمعي در دستور كار ما خواهد بود. برنامه در خصوص آينده فدراسيون وزنه‌برداري، حول محورهاي ساختاري و براساس چارت سازماني صورت خواهد گرفت. نزديك به دو سال است مجمع فدراسيون تشكيل نشده و قصد داريم مجمع را دوباره راه‌اندازي كنيم. همچنين به‌كارگيري مسئولان و پيشكسوتان در بدنه فدراسيون از ديگر مواردي است كه به آن توجه خواهد شد. 

سليمي: مرادي از بدنه وزنه‌برداري است

قهرمان المپيك لندن هم پس از انتخاب شدن مرادي براي رياست فدراسيون وزنه‌برداري گفت: مرادي از بدنه وزنه‌برداري هستند و سال‌ها تجربه اين كار را دارند. ان‌شاءالله بتوانيم تعامل خوبي داشته باشيم تا كم و كاستي‌ها برطرف شود. در حال حاضر هم با حضور حسين توكلي وفاق و همدلي خوبي در وزنه‌برداري ايجاد شده است كه اميدوارم همه بتوانيم روزهاي خوبي را داشته باشيم.
ارسال نظرات