انتقاد شدید امام جمعه کرج از کم‌کاری مسئولان البرزی/ مسئولان البرز عرضه اینکه برای شهدا قدم بردارند و اقدام کنند را ندارند/ نباید هیچ کاری به صورتی جزیره‌ای در استان انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مسئولان البرز عرضه اینکه برای شهدا قدم بردارند و اقدام کنند را ندارند، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های جدی برای انجام این مهم صورت گیرد و اجرایی شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۹۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در جلسه کنگره سرداران و شهدای استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه رجب و اعمال این ایام ذخیره‌ای برای قیامت است، اظهار داشت: ماه رجب مقدمه درک ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه امید است این ماه را به بطالت نگذرانیم، افزود: در این ماه نعمت و الطاف الهی بی‌دریغ به تمامی بندگانش اعطا می‌شود.

امام جمعه کرج ضمن قدردانی از افرادی که در این جلسه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: عذر افرادی که در این جلسه به هر دلیل حاضر نشدند و این موضوع مهم را بی‌اهمیت جلوه دادند، قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه شهدا  از ارزش و قداست بالایی برخودار هستند، تصریح کرد: عدم حضور برخی مدیران اجرایی عضو ستاد کنگره سرداران و شهدای البرز به هیچ وجه مورد قبول نیست.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه مدیرکل آموزش و پرورش البرز در جلسات مهم حاضر نمی‌شود، گفت: "کنگره شهدا" بازی نیست چرا که هر کدام از مسئولان به پشتوانه خون شهدا به پست کنونی خود رسیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه هر کاری برای نظام و ارتقا سطح جامعه انجام گیرد، کم است، اظهار داشت: نمی‌خواهم دست بر روی کا‌رهای برخی افراد مسئولی بگذارم که خلاف انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کاری در راستای کنگره شهدا  در استان البرز انجام نشده است، گفت: تمامی امور باید تحت نظر ستاد کنگره سرداران و شهدا باشد و نباید هیچ کاری به صورتی جزیره‌ای در استان انجام شود.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه غیر از کارهای مردمی که در راستای برگزاری کنگره انجام می‌شود بقیه دستگاه‌ها باید اقدامات خود را تحت نظر ستاد انجام دهند، افزود: ممکن است برنامه‌ای عالی در این بخش در نظر بگیرید اما نباید به صورت جزیره‌ای عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه برآیند نیروها در این بخش باید به سمت جلو حرکت کند، تاکید کرد: مسیری که در حال حاضر طی می‌شود نتیجه‌ای را به همراه ندارد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در البرز با تاکید بر اینکه مسئولان استان البرز نسبت به شهدا و ارتقا سطح شهدا بی‌تفاوت هستند، اظهار داشت: با ادامه این روند البرز کنگره شهدا ندارد به سبب اینکه مسئولان این استان عرضه ندارند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه مسئولان البرز عرضه اینکه برای شهدا قدم بردارند و اقدام کنند را ندارند، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های جدی برای انجام این مهم صورت گیرد و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه همه وام‌دار و مدیون شهدا هستیم اما اقدامی برای ارتقا سطح شهدا در استان انجام نشده است، خاطرنشان کرد: این بی‌توجهی ظلم مضاعف به شهدا و خانواده‌ها است چرا که برخی از این خانواده‌های شهدا در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه وضعیت زندگی برخی از خانواده‌های شهدا مختل است ولی متاسفانه برخی مسئولان تصرفاتی میلیاردی انجام می‌دهند، افزود: جواب خون‌شهدا را چگونه می‌توان داد در شرایطی که توجهی به شهدا و خانواده‌های آنان نمی‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای البرز با تاکید براینکه فرماندار کرج به سبب عدم حضور در این جلسه باید مواخذه شود، گفت: مسئولان در صورتی نمی‌توانند در این جلسات حاضر شوند که با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور جلسه داشته باشند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در البرز اظهار داشت: مهم‌ترین جلسه استان رسیدگی به خانواده شهدا، امور شهدا و امور وایثارگران و جانبازان است.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات حوزه کار و اشتغال، مسئولان البرزی اقدامی نکرده‌اند، گفت: در راستای رفع مفاسد اجتماعی، اخلاقی و منکراتی اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بنده این کم‌کاری را نمی پذیرم و علی‌رغم اینکه در بیشتر این موارد می‌توانم به راحتی ورود کنم این کار را انجام نمی‌دهم چرا که می‌خواهم مسئولان طبق قاعده عمل کنند، اظهار داشت: متاسفانه اهمیت جشنواره باغ گل از کنگره شهدا بیشتر است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اگر مسئولان البرزی توان انجام امور را ندارند اعلام کنند تا انجام این دسته از اقدامات به افراد دیگر واگذار شود، بیان کرد: دستگاه‌ها اعلام کنند نسبت به برگزاری این کنگره مسئولیتی احساس نمی‌کنیم، بنده شخصا این امور را به دست می‌گیرم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " من تشکر می‌کنم از کسانی که کنگره بزرگ شهدا را با محتوا و مضمون‌های قوی و عالی در کشور برگزار می‌کنند"، گفت: اقدامی در این راستا در البرز انجام نشده است.

رئیس ستاد کنگره شهدای البرز با تاکید بر اینکه فرمت کتاب‌ها در این کنگره باید یکسان باشد، خاطرنشان کرد: از 27 نفر عضو اصلی این ستاد تنها 4 نفر حضور پیدا کرده‌اند که برای من قابل قبول نیست.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه  به "کم‌راضی بودن در امور" شایسته جامعه استان البرز نیست، تصریح کرد: مسئولانی که کار خود را درست انجام نمی‌دهند باید به فکر باشند.

وی با اشاره به برخی مفاسد اجتماعی و اخلاقی موجود در جامعه بیان کرد: با این وضیعیت که مسائل درجه 3 اهمیت بیشتری برای مسئولان البرزی دارد، امیدی به پیشرفت امور ندارم.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه استان البرز به خواب رفته و بر روی ریل حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: قسمت زیادی از مدیران البرز در استان ساکن نیستند، مدیری که خانواده در کنارش نباشد به درد مدیریت استان نمی‌خورد چرا که این افراد همواره به دنبال پر کردن ساعات کاری خود هستند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در البرز با بیان اینکه اولویت اول استان در حال حاضر کنگره شهدا است، اظهار داشت: مساله رشوه و کم‌کاری در ادارات از جمله مشکلاتی است که وجود دارد و به صراحت خلاف انجام می‌دهند، فعلا تذکر می‌دهیم امید است کارساز شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها