سردار نقدی، رئیس سازمان بسج مستضعفین کشور میهمان مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، بام ایران می شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سردار نقدی، طی سفر دو روزه به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید از نواحی و رده های مقاومت استان و در مراسم یادواره شهدای کارگر کشور و مجمع عالی بسیج استان حضور یافته و سخنرانی می کند.

سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی، افزود: دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سخنرانی در مراسم یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص کارگری و 14 هزار شهید کارگر کشور، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و جلسه با فعالان اقتصادی، حضور در مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری،‌و جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی از برنامه های اولین روز حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

وی، ادامه داد: سردار نقدی، روز پنج شنبه نیز با سفر به شهرستان بن، از ناحیه مقاومت و پایگاه ها و حوزه های بسیج این شهرستان بازدید می کند و با حضور در گلزار شهدای روستای هرچگان، زادگاه سردار شهید حسینعلی ترکی به مقام والای شهیدان ادای احترام خواهد کرد.

گفتنی است: حضور در جلسه قرارگاه جهاد اقتصادی در استانداری از دیگر برنامه های سفر سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

ارسال نظرات