رزمایش پدافند غیرعامل بسیج دانش‌آموزی صبح امروز در دبیرستان شهید بهشتی شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۲۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز در حاشیه این رزمایش و در جمع خبرنگاران به نقش پدافند غیرعامل در ارتقای پایداری ملی، اظهار داشت: پدافند غیرعامل نوعی سرمایه‌گذاری برای حوادث و خطرات احتمالی است که در آینده شاید برای کشور و سرزمین ما اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در آموزش‌های دانش‌آموزان پدافند غیرعامل را در سرلوحه کار خود قرار دهیم، ادامه داد: اگر ما بتوانیم پدافند غیرعامل را در کشور سرلوحه کارهای خود قرار دهیم باعث ایمنی و نکته اتکاء دیگر کشورهای همسایه در مقابل تهدید سایر کشورها نیز خواهیم بود.

دشتی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل، افزایش آمادگی آنان در مقابل حمله‌های احتمالی، بمباران‌های هوایی دشمنان و مواقع بحران برای حفظ جان خود از اهم اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر به آموزش‌هایی که در این رزمایش ارائه شد پرداخت و گفت: با اجرای پدافند غیرعامل خسارت‌های مالی، جانی و تاسیساتی ناشی از حوادث و بحران‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

دشتی با تاکید بر اجرای مداوم و منظم چنین رزمایشهایی در طول سال، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی باید به فرهنگ استفاده از کمترین امکانات به بهترین وجه در پیشبرد اهداف نظام  کمک کند.

این رزمایش با همکاری بسیج دانش‌آموزی  شهید فهمیده، اداره آموزش و پرورش، شهرداری شهرستان بوشهر  و سپاه امام صادق(ع) در دبیرستان شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها