مسئول عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به محوریت شعار همدلی و همزبانی در برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: نظرات شهید مطهری پیرامون همدلی و همزبانی دولت و ملت به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تبیین می شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

سرهنگ خشایار مهدی زاده درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه برنامه ها و فعالیت های گرامیداشت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم، ازیازدهم تا هفدهم اردیبهشت برگزار می شود، اظهارکرد: معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، با تشکیل و فعال کردن ستاد هفته عقیدتی سیاسی و با محوریت شعار «دولت وملت، همدلی و همزبانی» این برنامه ها را اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه دعوت از نماینده ولی فقیه در استان، برای حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل ستاد سپاه قدس گیلان، در روز پانزدهم اردیبهشت، یکی از برنامه های این هفته است، تصریح کرد: تبیین نظرات شهید مطهری پیرامون همدلی و همزبانی دولت و ملت توسط سخنران برنامه و تجلیل و تقدیر از خادمان تعلیم و تربیت که مربیان، متربیان، مدیران و فرماندهان و نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی هستند، به دست آیت الله قربانی از دیگر برنامه های این روز است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: در این هفته، شورای نمایندگی و فرماندهی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می کنند.

سرهنگ مهدیزاده گلباران مزار شهدا و تجلیل ازخانواده مربیان شهید را ازدیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد و گفت: برگزاری حلقات صالحین توسط بسیجیان در این هفته و تشریح برنامه های سپاه و بسیج در سال 94 توسط معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی از برنامه های این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته عقیدتی سیاسی، حجت الاسلام و المسلمین معتمد، نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، در جمع فرهنگیان استان گیلان در بندر انزلی سخنرانی می کنند.

ارسال نظرات