مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: برگزاری همایش روز بزرگداشت بسیج کارگری وتجلیل ازکارگران وکارفرمایان بسیجی نمونه، مسئولان حوزه وپایگاه نمونه بسیج کارگری، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و بازنشستگان نمونه کارگر و مدیران موفق عرصه صنعت و تولید در این روز انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

حجت خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان اظهارکرد: نشست سیاسی وبصیرتی از اولین برنامه های آغازین روز هفته بسیج کارگری بود.

وی برگزاری حلقه مربیان سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان را از برنامه های دومین روز هفته کارگرعنوان و اعلام کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگرتوسط اعضای ستاد هفته کارگر نیز در این روز انجام شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه یادواره 418 شهید کارگر استان و شهرستان رشت در نیروگاه شهید بهشتی لوشان در سومین روز هفته کارگر برگزار شد، افزود: همایش پیشکسوتان و بازنشستگان کارگر درسالن همایش خانه کارگر و برگزاری حلقه سرگروه های صالحین بسیج کارگری شهرستان رشت در سومین روز هفته کارگر برگزار شد.

خرم با اشاره به اینکه 8 اردیبشت به نام روز زنان کارگر نامگذاری شده است، از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی کارگران زن در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این روز خبرداد و گفت: بازدید از مراکز تولیدی موفق که کارخانه های آرپا نوش و شیرپگاه گیلان هستند، توسط ستاد هفته کارگر و شورای عالی بسیج کارگری استان، در 8 اردیبشهت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 9 اردیبهشت روز کارگران و ولایت نام گذاری شده است، تصریح کرد: برگزاری همایش روز بزرگداشت بسیج کارگری و تجلیل از کارگران و کارفرمایان بسیجی نمونه، مسئولان حوزه و پایگاه نمونه بسیج کارگری، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و بازنشستگان نمونه کارگر و مدیران موفق عرصه صنعت و تولید در این روز انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: نمایشگاه کارآفرینی در ابتدای سالن همایش اداره کل فنی و حرفه ای استان گیلان در 9 اردیبهشت برپا می شود.

خرم افزود: در روزششم و آخرین روزهفته کارگر، کارگران بسیجی و شورای عالی بسیج کارگری استان، در مراسم گلباران مزار شهدا و نماز جمعه و راهپیمایی کارگران بازنشسته از جلوی خانه کارگر تا مصلای امام خمینی(ره) حضور پیدا می کنند.

وی با اعلام اینکه سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان است، گفت: نشست سه جانبه مدیرکل تعاون، رئیس سازمان صنعت و معدن استان گیلان و رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه باران، درباره نقش بسیج کارگری در اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان، ارائه خدمات پزشکی رایگان در شهرک صنعتی که برعهده بسیج جامعه پزشکان شهرستان آستانه اشرفیه وشفت است را ازدیگر برنامه های بسیج کارگری به مناسبت هفته کارگر عنوان و بیان کرد: برگزاری هیئت قشر بسیج کارگری در قالب نشست دجالواره و آسیب های ماهواره ای در حوزه بسیج کارگری آستانه اشرفیه از دیگر برنامه های بسیج کارگری است.

خرم افزود: 485 واحد تولیدی و 60 هزار نفر کارگر، جامعه هدف بسیج کارگری در استان گیلان هستند.

ارسال نظرات