استاندار یزد:

تامین آسایش مردم وظیفه مهم مدیران است

استاندار یزد گفت: تامین آرامش و آسایش مردم از عمده وظایف مهم مدیران اجرایی در دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۵۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد میر محمدی روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران استان یزد با مدیران حوزه سیاسی استانداری در مهریز افزود: مردم فهیم ما به آرامش و آسایش نیاز دارند و لذا باید با همه وجود برای اجرایی شدن آن توسط مدیران و بخصوص فرمانداران اقدام کرد.

این مسوول تاکید کرد: جلب مشارکت و همکاری مردم و همچنین سازمان های مردم نهاد برای ایجاد فضای صمیمی، همدلی و همزبانی یک ضرورت است.

میرمحمدی اظهار کرد: باید از مسائلی که موجب برهم ریختن و سلب آرامش و آسایش مردم می شود با تدبیر و بینش خوب و دقیق برخورد کرد.

استاندار یزد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اواخر امسال تصریح کرد: یکی از وظایف مهم فرمانداران و مدیران اجرایی برگزاری هر چه باشکوه تر این انتخابات است.

وی گفت: حفظ نگاه یکسان و جلوگیری از برداشت های ناصحیح از مواردی است که مدیران استان در زمینه انتخابات باید مد نظر داشته باشند.

استاندار یزد آرای مردم را امانت خواند و افزود: مدیران و مسوولان در این زمینه باید امانتدار خوب و لایقی برای آرای مردم باشند، رای آحاد مردم یک حق مهم محسوب می شود و باید با تمام توان و دقت امانتدار حق مردم باشیم.

در این نشست که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانداران استان یزد حضور داشتند در خصوص برنامه های امسال هم اندیشی شد.

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
نقل از ایرنا
ارسال نظرات