فرمانده سپاه اراک:

اردوهای رزمی فرهنگی رهپویان ولایت در اراک آغاز شد‌

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: اردوهای رزمی فرهنگی رهپویان ولایت ویژه دانش‌آموزان اراکی مقطع دوم متوسطه آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۵۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

محمدرضا رضایی گفت: اردوهای رزمی فرهنگی رهپویان ولایت ویژه اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان اراکی مقطع دوم متوسطه آغاز شد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری اردوهای صحرایی و رزمایشی برای ایجاد آمادگی دفاعی نسل جوان، اردوهای رزمی فرهنگی رهپویان ولایت در اراک به مدت 20 روز برگزار می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: این اردوها از 6 اردیبهشت ماه در مرکز شهدای بسیج گنگن برای 4 هزار دانش آموز پسر مقطع دوم دبیرستان آغاز شده که هدف از آن ارتقاء توان رزمی دفاعی دانش آموزان است.

رضایی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از راه‎های ترویج فرهنگ ایثار قرار گرفتن دانش‌آموزان در فضاهای رزمی است که احیای خاطرات 8 سال دفاع مقدس یکی از اهداف این اردوها است.

وی افزود: انجام کارهای گروهی و جمعی سبب تقویت حس هیجان طلبی دانش آموزان برای انجام کارهای پرهیجان ورزشی و رزمی و سازماندهی و حفظ انسجام نیروهای بسیج دانش آموزی از دیگر اهدافی است که با برگزاری این اردوها به آن دست می‎یابیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: در این اردوها برنامه‎هایی از جمله فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و مهارت‌های فردی و گروهی انجام شده که با توجه به شرایط سنی دانش‌آموزان اجرا می‏‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار