فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

"بالابردن معنویت و معرفت جوانان" از اهداف اصلی راه اندازی حلقه های صالحین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در دیدار با حلقه صالحین پیشکسوتان شهر مهردشت و حلقه "شهید محمد هادی موحدی" گفت: هدف اصلی راه اندازی حلقه های صالحین "بالابردن معنویت و معرفت بسیجیان" است.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سرکشی از حلقه های صالحین پیشکسوتان شهر مهر دشت و حلقه "شهید محمد هادی موحدی" توسط فرماندهی ناحیه ابرکوه در مسجد صاحب الزمان (عج) بعد از نماز مغرب و عشاء انجام گرفت .

جناب سرهنگ ابراهیمی فرمانده محترم ناحیه ضمن عرض خیر مقدم به بسیجیان مخلص و همچنین پیشکسوتان سپاه و تقدیر و تشکر از فرمانده محترم پایگاه به خاطر اهتمام و توجه ویژه به حلقه های صالحین با بیان مطالب اخلاقی، اجتماعی، سیاسی وظیفه امروز بسیجیان را پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: اگر ما ابتدا از خود و سپس خانواده خود و سپس محله خود شروع کنیم وظیفه شرعی و انسانی خود را انجام داده ایم و این مهم همان چیزی است که لازمه ی رسیدن به جامعه اسلامی ایده آل می باشد .

 وی در ادامه با اشاره به اینکه پیشکسوتان ما برای دفاع از ناموس، برای دفاع از ارزشها و اسلام هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند بیان داشت: امروز دشمن در خانه های ماست و شبکه های ماهواره ای که با هزینه های بسیار زیاد توسط کشورهایی مثل اسرائیل و انگلیس و آمریکا برای ما برنامه پخش می کنند هدفی جز گرفتن اسلام، اعتقادات و نابود کردن خانواده ها و جوانان ما ندارند لذا ما باید دشمن را بشناسیم و در همین حلقه های صالحینکه خاکریز اول مقابله با جنگ نرم است به مقابله با آن بپردازیم .

ابراهیمی هدف اصلی راه اندازی حلقه های صالحین را بالابردن معنویت و معرفت بسیجیان خصوصاً جوانان  برشمرد و تأکید کرد: ما بسیجیان باید تلاش کنیم و حلقه های صالحین را گسترش بدهیم تا به وظیفه امر به معروف خود، جامه ی عمل پوشانده و به وظیفه شرعی خود عمل کرده باشیم.

در ابتدا "زارع" فرمانده پایگاه و سرگروه حلقه "شهید موحدی" به ایراد مطالبی در خصوص اعتکاف، ولایت فقیه و حکومت اسلامی پرداخت.

در پایان "فلاح" از پیشکسوتان سپاه ضمن تشکر از حضور فرمانده محترم ناحیه ابرکوه در بین بسیجیان مسجد صاحب الزمان (عج) و پیشکسوتان سپاه توجه بیشتر تمام عزیزان به حلقه های صالحین را خواستار شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار