معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری:

تعامل با احزاب و تشکل های سیاسی مصداق همدلی و همزبانی است

سعید بیات: یکی از مصادیق تحقق عینی شعار همدلی و همزبانی تعامل با احزاب و تشکل های سیاسی و اجرای صریح فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۰۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ "سعید بیات" معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ری در جلسه هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان که با حضور "محمد امین رضازاده" مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، "هدایت الله جمالی پور" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، بخشداران و روسای احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:یکیاز نمونه های بارز توسعه یافتگی در تعاملات اجتماعی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران،هم اندیشی با احزاب و جریان های سیاسی شهرستان است.

وی در ادامه افزود: باید از همه سرمایه های نظام حول محور منافع ملی و قانون اساسی استفاده کنیم و با اتحاد و انسجام در روند پیشرفت همه جانبه امور کشور مشارکت داشته باشیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ری ضمن تاکید بر هم افزایی و استفاده بیشتر از پتانسیل های احزاب و تشکل های سیاسیبیان داشت: برای تحقق ساختارهای اجتماعی پایدار و برگزاری انتخابات سالم با مشارکت عموم مردم و احزاب سیاسی فعال باید اینگونه نشست های مفید به طور منظم و به صورت فصلی برگزار شود .

سعید بیات در بخش پایانی این نشست با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری عنوان نمود: امیدوارم باهمدلی و همزبانی و حضور حماسی همه اقشار جامعه و به دور از هرگونه تشنج و بداخلاقی با رعایت کامل قانون اساسی و باصیانت از آراء مردم، برگ زرین دیگری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسد.

ارسال نظرات