خبرهای داغ:
امروز انجام شد

کلنگ‌زنی پروژه غیرهمسطح ملایر

با حضور استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه غیرهمسطح ملایر در میدان انقلاب ملایر با اعتبار 120 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۰۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، استاندار همدان در آیین کلنگ‌زنی پروژه غیرهمسطح ملایر با اشاره به برگزاری همایش اقتصادی در همدان اظهار داشت: در این همایش اقتصادی 48 تفاهم‌نامه اقتصادی با شرکت‌های داخلی و خارجی بسته شد که پروژه تقاطع غیر همسطح ملایر یکی از این تفاهم‌نامه‌هایی است که در این همایش با قرارگاه قائم بسته شد.

محمدناصر نیکبخت با اشاره به ظرفیت بالای ملایر در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، نیروهای انسانی و روحانی اظهار کرد: شهرستان ملایر در زمینه‌های کشاورزی و باغات دارای بهترین شرایط بوده و با ایجاد صنایع تبدیلی می‌توان کمکی بسزایی در راستای ارتقای شغلی و وضعیت معیشتی مردم کرد.

شهردار ملایر نیز در این آیین با اشاره به نیاز شهر ملایر با توجه به حجم وسائل عبوری و مسیر ترانزیت به یک تقاطع غیر همسطح عنوان کرد: میدان انقلاب ملایر عبور و مرور وسائل نقلیه ترانزیتی و با توجه به قرارگیری در مسیر غرب کشور حجم 20 تا 30 درصدی را دارد در حالی که آمار استاندارد این عبور و مرور 15 درصد است.

رضایی با اشاره به آمار راهنمایی رانندگی درباره وضعیت ایمنی این مکان بیان کرد: از سال 88 تا 93 بیش از 625 تصادف خسارتی، 85 تصادف منجر به جرح و 6 تصادف فوتی در میدان انقلاب ملایر اتفاق افتاده است.

وی افزود: این پروژه در دو فاز و دو روگذر اجرا شده که یکی از چپ‌گردهای آن از بلوار شهید بهشتی به بلوار حاج محمد ملایری و چپ‌گرد دیگر آن از بلوار نبوت به بلوار انقلاب است.

شهردار ملایر بیان داشت: علاوه بر عبور و مرور وسائل نقلیه ترانزیتی میدان انقلاب از شریان‌های اصلی شهر ومحل رفت و آمد ساکنان منطقه شهرک و مسکن مهر ملایر بوده که بیش از 20 درصد از جمعیت شهر در آن زندگی می‌کنند.

وی افزود: این طرح با اعتبار 120 میلیارد ریالی از منابع داخلی شهرداری آغاز شده و از استان نیز تزریقاتی به این اعتبار شده است.

رضایی در پایان با اشاره به اتمام عملیات فاز نخست پروژه غیر همسطح در ملایر خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه تا اسفند ماه سال جاری انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات