معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از شبانه‌روزی شدن خانه بهداشت شرف‌آباد تا پایان سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۸۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اشکذر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه افتتاح خانه بهداشت شرف‌آباد رستاق، با اشاره به هم‌زمانی افتتاح ۸ خانه بهداشت مشابه در استان اظهار داشت: هر پروژه بااعتبار بالغ‌بر ۱۲۰ میلیون تومان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی و استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.

e2d9a54fc5

محمدحسن لطفیهدف از اجرای این طرح را تحول در نظام سلامت بیان کرد و افزود: بازسازی واحدهای ارائه خدمات ازجمله مراکز بهداشت درمانی و خانه‌های بهداشت و بیمارستان‌ها در دستور کار دولت است.

وی نوسازی تدریجی خانه‌های بهداشت را به دلیل عمر بالا و فرسودگی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی یزد دانست.

لطفی همچنین به کلنگ زنی سه باب فضای زیست پزشک در کنار مرکز بهداشتی درمانی صدرآباد اشاره کرد و گفت: با توجه به مهاجرپذیری و جمعیت قابل‌توجه این منطقه مرکز بهداشتی در دو نوبت‌کاری به مردم خدمت‌رسانی می‌کند که در طرح گسترش که به‌زودی توسط وزارت بهداشت اعمال می‌شود تا پایان سال ۹۴ این مرکز نیز شبانه‌روزی خواهد شد.

c547398e2f

شایان‌ذکر است، افتتاح خانه بهداشت شرف‌آباد و کلنگ زنی سه واحد منزل مسکونی پزشک از برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان اشکذر بود که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امام‌جمعه اشکذر، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد.

ارسال نظرات