توسط مسئول بسیج اداری کارگری شهرستان میبد:

برنامه های هفته بسیج کارگری شهرستان میبد تشریح شد

مسئول بسیج اداری کارگری شهرستان میبد، با تشریح برخی برنامه‌های هفته بسیج کارگری شهرستان اظهار امیدواری کرد، کارکنان کارخانه‌ها و شرکت‌ها در اجرای برنامه‌های هفته بسیج کارگری حضور فعال و پررنگ داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۷۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، عباسعلی غفوری مسئول بسیج اداری کارگری شهرستان میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر اظهار داشت: برنامه‌های پیشنهادی حوزه بسیج کارگری برای اجرا در هفته بسیج کارگری اعلام‌شده است.

وی افزود:مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر روز پنج‌شنبه 10/2/94 از ساعت ۹الی ۱۱ شب در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

مسئول بسیج اداری کارگری شهرستان میبد ضمن تأکید بر فضاسازی و نصب بنر گرامیداشت این هفته توسط شهرداری، و سایر ادارات مرتبط با صنعت و شرکت‌های صنعتی گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت شرکت خانواده شهدای کارگر، اعضای شورای شرکت و فرمانده پایگاه‌های بسیج کارگری در کنگره بزرگداشت شهدای کارگری استان که روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت در محل حسینیه ثارالله واقع در بلوار شهید پاک‌نژاد برگزار می‌شود، انجام‌شده است.

غفوری همچنین به دیدار فرمانده پایگاه‌ها، شورای قشر و نمایندگان کارخانه‌ها با فرماندار محترم شهرستان میبد اشاره کرد و گفت: سرکشی فرماندار و مسئولین ادارات از تعدادی از شرکت‌های صنعتی نیز در هفته بسیج کارگری صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج اداری کارگری شهرستان میبد سرکشی از خانواده شهدا، جانباز و ایثارگر کارگر و بیماران و متوفیان کارگر شهرستان میبد را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

سرهنگ غفوری افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کارگر و قرائت زیارت عاشورا روز پنج‌شنبه 10/2/94 انجام گیرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال کارگری بین کارگران شرکت‌ها خبر داد که با هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انجام می‌گیرد.

غفوری حضور منسجم کارگران در نماز جمعه مورخ 11/2/94 را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج کارگری عنوان کرد و مجددا خواستار حضور پررنگ و مشارکت حداکثری کارکنان و کارگران کارخانه‌ها و شرکت‌ها در اجرای برنامه‌های هفته بسیج کارگری شد.

گفتنی است هرساله نهم اردیبهشت، سالروز شهادت کارگر شهید عبدالحسین برونسی می باشد که با عنوان هفته بسیج کارگری نام گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار