خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن خبر داد

اجرای بیش از 18 عنوان برنامه متنوع در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه رزن

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن از اجرای بیش از 18 عنوان برنامه متنوع در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه رزن گفت: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی امسال در سپاه و بسیج با عنوان راهبردهای همدلی و همزبانی ملت و دولت در اندیشه استاد مطهری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۷۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری ستار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن، از روز شمار هفته عقیدتی در سپاه خبر داد و اظهار داشت: اولین روز هفته معلم با عنوان «شهید مطهری؛ ولایت و فرهنگ مهدویت» نامگذاری شده که در این روز پاسداران ناحیه و حوزه ها با ائمه جمعه سه بخش قروه درجزین، دمق و رزن دیدار خواهند کرد.

وی افزود: «شهید مطهری؛ ایمان و معنویت» عنوان روز دوم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه است که در این روز از خانواده یک شهید روحانی و یک مربی شهید دیدار و دلجویی بعمل می‌آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: «شهید مطهری؛ پیشرفت علم و فنآوری» عنوان روز سوم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شده و در این روز به همراه تعدادی از پاسداران ناحیه به مدارس و آموزش پرورش هرسه بخش رفته و به مدیران و معلمان ومسئولین آموزش پرورش روز معلم را تبریک خواهیم گفت.

وی عنوان روز چهارم را «شهید مطهری؛ پیشرفت و عدالت» عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش حکمت مطهر و تجلیل از تعدادی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج وسپاه از اهم برنامه های این روز بوده که از مسئول نمایندگی ولی فقیه استان نیز دعوت بعمل آمده تا در این برنامه حضور داشته باشند.

غفاری ستار ادامه داد: «شهید مطهری؛ امر به معروف و نهی از منکر» عنوان روز پنجم هفته معلم است و با توجه به تصمیماتی که اتخاذ شده با تعدادی از پاسداران و بسیجیان ناحیه و حوزه برادران رزن به مزار شهدای شهر رزن رفته و از مزار شهدای گرانقدر این شهر غبارروبی و عطرافشانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: عنوان روز ششم «شهید مطهری؛ وحدت و بیداری اسلامی» نامگذاری شده که نشست های بصیرتی با موضاعات تبیین اندیشه های شهید مطهری در حلقه های صالحین شهرستان از مهمترین برنامه‌های این روز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن عنوان روز هفتم را «شهید مطهری؛ فرهنگ و اخلاق اسلامی» نام برد و عنوان کرد: در آخرین روز این هفته کوهپیمایی برای کارکنان وسربازان و همکاران بازنشسته را خواهیم داشت.

وی برگزاری مسابقه مقاله نویسی بین مربیان و پاسداران و آحاد بسیجیان ، ارسال پیامک تبریک به مربیان و معلمان شهرستان، قرائت مقاله از اندیشه های سیاسی شهید مطهری بین الصلاتین، برپایی نمایشگاهی از آثار شهید مطهری و همچنین برگزاری مسابقه کتاب خوانی از آثار ایشان و همچنین فضاسازی داخلی ناحیه و حوزه ها و سطح شهر نیز از دیگر برنامه های اجرایی این هفته عنوان کرد.

غفاری ستار خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی امسال در سپاه و بسیج با عنوان راهبردهای همدلی و همزبانی ملت و دولت در اندیشه استاد مطهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار