خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خبر داد؛
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از برگزاری همایش تجلیل از خانواده های شهدا با عنوان «پدران آسمانی» خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۶۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی، امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت پاسداری و حراست از آرمان های شهدا در جامعه اسلامی گفت:اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است و اگر امروز شاهد این هستیم که ابرقدرت های دنیا پای میز مذاکره می نشیند و ایران حرف اول و آخر را می زند به برکت خون این پدران آسمانی است.

وی افزود: پدران آسمانی که بعضا تک فرزند خود یا چند پسر خود را تقدیم به انقلاب و اسلام کردند؛ کار آنها یک شاهکار بزرگ بوده است و اگر امروز کشور ما صاحب این همه نفوذ و اقتدار است به برکت همین خون های پاک است.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم اظهارکرد: فرهنگ همدلی و همزبانی امروز باید به اصل غیر قابل انکار و غیر قابل خدشه تبدیل شود و همه ما باید در مقابل حرکات مزدورانه ایجاد تفرقه در صفوف مسلمین در منطقه که همگی در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است بایستیم.

وی گفت: آنچه امروز در یمن رخ می دهد نکبتی از سوی عربستان سعودی است که به نوکری آمریکا صورت گرفته است؛ این وقایع رسوایی است که صهیونیست ها در منطقه به بار آورده اند.

هاشمی اظهارکرد: موادی که در بمباران های عربستان در یمن به کار رفته است از مصادیق جنایت جنگی است که مردم را قتل و عام کرده اند.

وی گفت:یکی از اهداف پلید دشمنان اسلام، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است و تصور آنها به هم ریختن جمعیت مسلمانان در یمن است که قطعا این افراد راهی به جایی نخواهند برد؛ چرا که در ابتدا عربستان خود را در عرصه جنگیدن با انقلابیون حوثی می دانست ولی نمی دانست که نا امید خواهد شد؛ زیرا اول اعلام کرد که این عملیات توفان است و بعد از آن این حرکت را امید نامید.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم گفت: فروش تسلیحات کارخانجات غربی و اسلام هراسی راهبردهای اصلی آمریکا در این شرایط است و دشمنان به دنبال از بین بردن انسجام بین مردم ایران نیز هستند ولی رهبر انقلاب با نگاه نافذ و حکیمانه خود این شعار را نهادینه کردند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عربستان در باتلاقی روبرو است که از سلاح های پرهزینه و استراتژیک علیه یمنی ها استفاده می کند و خوشبختانه هیچ دستاوردی نیز برای آنها نداشته است چرا که امروز شاهد جنگ قدرت در عربستان بین شاهزاده ها هستیم و این مساله هم گریبان آنها را می گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پدران آسمانی بیان کرد: این مراسم در روز پنجشنبه ساعت 16:30 در حسینیه و مجتمع امام خمینی(ره) با حضور یکی از معاونان وزارت خارجه، تعدادی از والدین شهدا و نخبه و مدیران استانی برگزار می شود و پس از این مراسم قبور شهدا گلباران و عطرافشانی خواهد شد.

وی گفت: تعداد 1000هزار پدر شهید در استان قم وجود دارد و بیش از 3300نفر فرزند شهید در استان قم ساکن هستند که امیدواریم قدردان حضور این بزرگان باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها