رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: ساری به‌عنوان شهر گردشگری در مدار تحول است.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۶۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

 


خبرگزاری بسیج مازندران، علیجان شمشیربند در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی مردمی بودن آن است، اظهار کرد: شورا برگرفته از شور و شعور است که در قانون اساسی و قرآن به آن اشاره شد؛ 16 سال از عمر تشکیل شورای اسلامی شهرها در کشور می‌گذرد که شاهد شکوفایی این نهاد مردمی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه وجود جوانان تحصیلکرده در کنار افراد مدیر و باتجربه در شورای اسلامی شهر باعث شد اقدامات خوبی در مرکز مازندران در بخش‌های مختلف صورت گیرد، افزود: بودجه شهرداری ساری سال گذشته 230 میلیارد تومان بود که امسال با افزایش 75 درصدی به 350 میلیارد تومان ارتقا یافت.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه ساری به‌عنوان شهر گردشگری در مدار تحول قرار گرفته است، ادامه داد: شهرداری ساری با احداث پارک ملل چهره شهر را دگرگون کرده و این تحول در فازهای بعدی ادامه دارد.

 

این مسئول انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری با آب منطقه‌ای مازندران را گامی برای توسعه‌یافتگی مازندران و مرکز استان دانست و تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های برای توسعه شهرساری و کاهش نرخ بیکاری در ساری باید استفاده شود.

 

شمشیربند فعالیت شبانه‌روزی مسئولان امور شهری در مرکز مازندران را مصداق کار جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد دولت در مازندران برای توسعه استان بنا به خدماتی که ساری می‌دهد، باید آن را ویژه ببینند.

 

وی با بیان اینکه تصمیمات شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با فعالیت‌های مطلوب و تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به سمت تعقل‌گرایی حرکت می‌کند، اضافه کرد: شهرداری ساری پروژه بزرگی را در باغ موزه دفاع مقدس برعهده گرفته است؛ شورای اسلامی شهر ساری اعتبار 3 میلیارد تومانی را برای تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفت.

 

فرماندار ساری نیز در این جلسه با اعلام اینکه برای ارائه خدمات مناسب به مردم مرکز مازندران به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم، اظهار کرد: شعار همدلی و هم‌زبانی در بین دستگاه‌های اجرایی استان و امور شهری مرکز مازندران حاکم است.

 

جواد واحدی افزود: تمام هدف مسئولان ساری رفع عقب‌ماندگی‌های شهر است.

 

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران نیز با بیان اینکه برای توسعه همه‌جانبه هنر مدیران استفاده از ظرفیت‌ها و جلوگیری از تهدیدات است، بیان کرد: منابع آب به لحاظ اقتصادی برای استان فرصت است و به‌عنوان شریان حیاتی در مرکز مازندران تلقی می‌شود.

 

ابراهیم یخکشی افزود: در مازندران 120 شاخه با 7 هزار کیلومتر روخانه وجود دارد که 500 کیلومتر آن در منطقه شهری قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه گردشگری آبی در مرکز مازندران مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری به‌عنوان سرمایه‌گذار با آب منطقه‌ای مازندران همکاری دارند.

 

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به اینکه ساری به‌عنوان مرکز استان باید توسعه یابد و کلان‌شهر شود، تصریح کرد: شهر ساری برای گردشگران باید شهر هدف باشد.

 

این مسئول در پایان گفت: توسعه شهری تنها به محدوده شهر نیست بلکه نگاه استانی باید حاکم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها